پارس ناز پورتال

رونمایی زیباترین زنان روسی (عکس)

رونمایی زیباترین زنان روسی (عکس)

در این مطلب می خواهیم به شما برخی از زیباترین زنان روسیه را که تاکنون انتخاب شده اند معرفی کنیم

  یکاترینا آندرییوا 

 

خانواده

یکاترینا ۲۷ ماه نوامبر سال ۱۹۶۱ میلادی در مسکو متولد شد. پدرش در سمت معاون رئیس سازمان عرضه و توزیع سوخت گاز برای اقتصاد ملی اتحاد شوروی کار می کرد و مادرش خانه دار بود. سنن خانوادگی برای کاتیا اهمیت زیادی داشتند. از دوران کودکی می دانست که جدش از طرف پدری صاحب معدن سنگ در اورال بود. از مرمر معدن او ایستگاه راه آهن کیف و پستخانه مرکزی ساخته شده است.

 

 

حرفه

کاتیا با به پایان رساندن دانشکده تاریخ دانشگاه دولتی مسکو تز خود را در باره پروسه « نورنبرگ» نوشت و در دادستانی کل در بخش بازرسی کار کرد. کنکوری برای انتخاب گوینده در تلویزیون مرکزی برگزار شد. ظاهر کاتیا ابتدا مانع از کارش دراین حرفه می شد. او مجبور شد موهای فرفری و پیراهن های زیبای رمانتیک را با یک سبک خشک اداری عوض کند که حالا در زندگی خصوصی هم از آن پیروی می کند.

 

 

ماجرای عاشقانه

کاتیا به علت سیستم بروکراتیک روسیه نمی توانست طی دو سال ازدواج خود با دوشکو پروویچ از صربستان را به ثبت برساند. نامزدی آنها سه سال طول کشید. کاتیا با لذت تمام در باره برخورد خاص صرب ها نسبت به زنان تعریف می کند و می گوید که هر روز ، شوهرش به او هدیه می دهد، اگر نه ستاره آسمان را ، حداقل تکه کوچکی از آن را. وقتی کاتیا در تلویزیون برنامه دارد، تماشای تلویزیون برای دوشکو، شوهرش ممنوع است. یکاترینا معتقد است که شوهرش حتی از طریق اکران تلویزیون ، او را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

والریا 

رونمایی زیباترین زنان روسی (عکس)

 خانواده

والریا ۱۷ ماه آوریل سال ۱۹۶۹ میلادی در « اتکارسک» ساراتوف بدنیا آمد. او که دختر موسیقی دانان آکادمیک بود نواختن پیانو را در دوران کودکی آموخت و به باله و کلاسیک و مسکو فکر می کرد.

 

 

حرفه

والریا از مدرسه موسیقی « گنسینیخ» فارغ التحصیل شد که یوسف کابزون و گلن ولیکانوف « آواز استراد» را به او یاد دادند. الکساندر شولگین، شوهرش از آلا – خواننده والریا – « خواننده ای که همه در انتظارش بودند» را آفرید. راه والریا در استراد از پروژه های انگلیسی آغاز شد – اوایل سال های ۱۹۹۰ میلادی به نظر می رسید که باید ابتدا غرب را تسخیر کرد و روسیه همیشه هست. اما آلبوم « سمفونی تایگا» زیاد مورد توجه قرار نگرفت. ترانه ای از اولین آلبوم روسی « آنا» ( که به افتخار دختر والریا و شولگین نامیده شده بود) تا کنون از برنامه های موزیکال رادیویی پخش می شود. در سال ۲۰۰۱ میلادی، والریا طی جنجال پر سر و صدایی طلاق گرفت و صحنه را ترک کرد. اما پس ازدو سال باتهیه کننده جدید یوسف پریگوژین دوباره روی صحنه ظاهر شد و با او ازدواج کرد.

 

 

ماجرای عاشقانه

حرفه والریا ارتباط تنگاتنگی با وضعیت خانوادگی او دارد. مردم نگران جدایی او از شولگین بودند و ابتدا به پریگوژین اطمینان نمی کردند و به عکس های خانوادگی آنها باور نداشتند. ارتباط والریا با یوسف با این سوال والریا شروع شد : « اگر من از شخص دیگری خوشم بیاید، آنوقت چی؟» پاسخ چنین بود: من تو را آزاد می کنم، هنر تو و منافع مالی تو آسیبی نخواهد دید و همیشه دوست تو باقی خواهم ماند». با این پاسخ مردم نفس راحتی کشیدند.

 

 

اولگا فادییوا 

رونمایی زیباترین زنان روسی (عکس)

 15 ماه اکتبر سال ۱۹۷۸ میلادی در مینسک متولد شد. والدین اولگا، آرتیست های تئاتر باله هستند. اولگا در دوران کودکی آرزو داشت بالرین شود اما نتوانست از عهده امتحان ورودی هنرستان باله بر بیابد. این شکست سخت او را بیمار کرد و یک هفته با تبی ۴۰ درجه دست بگریبان بود.

 

 

حرفه

اولگا فادییوا، در مدرسه عالی تئاتر تحصیلات خود را ادامه داد و اولین نقش خود را در نمایشنامه ای بازی کرد که توسط استادان این مدرسه عالی نوشته شده بود. اولگا، نقش قهرمان زن این نمایشنامه « سانتا» را در « سالار مگس ها » بر اساس داستان « گولدینگ» اجرا کرد. اولین نقش او در سینما – نقش معلمی در فیلم مارگاریتا قاسمووا به نام « ستاره زهره» بود. اولگا آکادمی هنر بلاروسی را به پایان رساند و از سال ۲۰۰۰، هنرپیشه تئاتر ملی آکادمیک به نام یانکین کوپال است. در تئاتر در نمایشنامه های « دوشیزه عجیب و غریب سویج»، « اس. بی»، « ایونا، پرنسس بورگوندی»،« پیش از باران» هنرنمایی کرده است. در سال ۲۰۰۰ میلادی، اولگا در سریال تلویزیونی « کمک فوری» در نقش ماشای کارآموز هنرنمایی کرده است. پس از آن، در سریالهای « هتل برآوردن آرزو» و « قانون» ایفای نقش کرده است. بینندگان پس از سریال « سربازان» به او توجه نشان دادند. در این سریال، فادییوا، نقش ایرینا پیلیووای دکتر را بازی کرده است. سریال « سرباز -۲» موفقیت او را بیشتر کرد. اما اولگا قصد ندارد فعلاً به مسکو منتقل شود و کار در تئاتر را برای خود مهمتر می داند.

 

 

ماجرای عاشقانه

اولگا در سالهای دانشجویی ازدواج کرد. اما چیز دیگری در باره زندگی شخصی او نمی دانیم. زیرا این هنرپیشه دوست ندارد در باره زندگی اش برای خبرنگاران تعریف کند.

 

 

آکسانا هفدهم ماه دسامبر سال ۱۹۷۷ میلادی در پسکوف روسیه بدنیا آمد. آکسانا را مادرش – پرستار بیمارستان روانی، مادربزرگ و پدربزرگش بزرگ کردند. پدر آکسانا، وقتی او دو سالش بود خانواده را ترک کرد.

 

 

حرفه

در سال ۱۹۹۷ میلادی، آکسانا با دریافت مدال طلا، مدرسه پلیس پسکوف را به پایان راسند و وارد دانشگاه وزارت کشور روسیه در سنت پطربورگ شد. او تحصیل خود را در دانشکده مدیریت ارگان های شهری و محلی وزارت کشور ادامه داد.

 

 

در سال ۱۹۹۹ میلادی ، آکسانا فدرووا، در کنکور « ملکه پطربورگ» برنده شد و در سال ۲۰۰۱ میلادی از عنوان «ملکه روسیه» برخوردار شد. در سال ۲۰۰۲ « ملکه گیتی» شد. البته به علت خودداری از شرکت در برنامه هایی که در چارچوب این کنکور می بایست اجرا می شدند، چهار ماه بعد این عنوان از آکسانا برنده عنوان « ملکه گیتی» پس گرفته شد و به زوستین پاسک از پاناما داده شد.

 

 

آکسانا 

رونمایی زیباترین زنان روسی (عکس)

آکسانا به عنوان مجری برنامه « شب بخیر بچه ها» کار کرده است و در سریال « دختر زشت» ایفای نقش کردهاست، اما حرفه حقوقدان را فراموش نکرده است. در حال حاضر، او سرگرد، نامزد علم حقوق و دانشیار دانشگاه وزارت کشور سنت پطربورگ است.

 

 

ماجرای عاشقانه

رابطه عاشقانه با فیلیپ توفت دانشجوی آلمانی و پسر صاحب کارخانه داروسازی را با جدیدت تمام پنهان نگه م یداشت. بر طبق خبرهایی، آنها در ضبط برنامه « رقص با ستارگان» باهم آشنا دشند که در آن آکسانا با آلکساندر لیتوینکو می رقصید که در آن زمان رابطه جدی با او برقرار بود. بنا به اخبار دیگری، در استراحتگاه اسکی اطریش، آنها با هم آنشا دشند. بهرحال، آکسانا گفت که این عشق در نگاه اول بود. اوایل تابستان سال ۲۰۰۷ میلادی، مراسم نامزدی ا«ها در پطربورگ برگزار شد و ۱۰ ماه اوت در حومه مونیخ، مراسم ازدواج آکسانا و فیلیپ برگزار شد. تا فیلیپ دانشگاه روستوک را به اتمام نرساند ، زوج جوان قصدندارند خانه مشترکی داشته باشند.


آنا کووالچوک 

رونمایی زیباترین زنان روسی (عکس)

 آنا کووالچوک پانزدهم ماه ژوئن سال ۱۹۷۷ میلادی در شهر « نویشترلیتس» آلمان دمکراتیک بدنیا آمد. آنا از خانواده معلمان است. مادرش – مربی کودکستان و پدرش استاد، پدربزرگش مدیر مدرسه است. دوران کودکی آنا در ایروان، مسکو و لنینگراد سپری شد. آنا در آرزوی آن بود که مهندس انفورماتیک شود و قصد داشت در انستیتوی پلی تکنیک تحصیل کند، اما دوستش او را تشویق کرد امتحان ورودی انستیتوی تئاتر لنینگراد را بدهد ( که اکنون آکادمی هنر تئاتر سنت پطربورگ می باشد).

 

 

حرفه

آنا در سال ۱۹۹۸ میلادی، پس از پایان آکادمی، وارد گروه تئاتر به نام » لن ساوت» شد. در زمان حاضر، او هنرپیشه اول این تئاتر است. آنا بهترین نقش خود در این تئاتر را نقش « لیلیت» در نمایشنامه « تختخوابی برای سه نفر» بر اساس نمایشنامه میلوراد پاویچ می داند.

 

 

آنا اولین نقش خود در سینما را در فیلم « عشق ، شر است» بازی کرد. معروف ترین نقش او در سینما، ایفای نقش بازرس ماریا شوتسووا در سریال « اسرار بازرسی» بود که آنا به شکل بسیار ماهرانه ای برای ایفای نقش قهرمان سریال دست به یک حیله گری کوچک می زند. قهرمان سریال، زنی بالای ۳۰ سال است. در حالی که در آن زمان، آنا فقط ۲۲ سال داشت، اما توانست « مسن تر» شود. او آرایش مویش را تغیر داد و وقتی در امتحان انتخاب هنرپیشه برای این نقش شرکت کرد، نوشت ۲۹ سال دارد.

 

 

ماجرای عاشقانه

این هنرپیشه در زمان ورود به انستیتوی تئاتر لنینگراد با آناتولی ایلچنکو آشنا شد. بزودی آنها همکلاسی و باهم دوست شدند و بعد همراه یکدیگر اتاقی در یک خانه اشتراکی اجاره کردند. اما در سال ۱۹۹۸ میلادی، ازهم جدا شدند: آنا در لنینگراد (پطربورگ کنونی) باقی ماند و آناتولی برای کار در تئاتر مسکویی واقع در جنوب –غرب مسکو راهی پایتخت شد. اما یکسال بعد، عاشقان فهمیدند که بدون یکدیگر نمی توانند زندگی کنند و تصمیم گرفتند ازدواج کنند. شوهر جوان به کار در رشته نفت رو آورد و آنا به حرفه موفقیت آمیز هنرپیشگی ادامه داد. « زلاتا»، دختر آنا و آناتولی عملاً در کادر بدنیا آمد: صحنه تولد کودک در سریال « اسرار بازرسی» نشان داده شده است. بلافاصله پس از آن زن و شوهر ازهم جدا شدند. دیرتر ایلچنکو ، زن سابقش را متهم به آن کرد که آنا او را مجبور به ترک شغلش کرده بود و می خواست که او از مسکو به سنت پطربورگ برود.

 

 

اولگا بودینا 

رونمایی زیباترین زنان روسی (عکس)

 خانواده

اولگا بودینا هنرپیشه روسیه ۲۲ ماه فوریه سال ۱۹۷۵ میلادی در شهر « اودینتسوف» استان مسکو بدنیا آمد.

 

 

مادرش حسابدار و پدرش مهندس ساختمان اکیداً مخالف آن بودند که دخترشان هنرپیشه شود. پدر اولگا می گفت که وظیفه زن – خانه داری است. پس از پایان مدرسه، والدین اولگا اجازه آن را ندادند که دخترشان وارد مدرسه عالی تئاتر شود.

 

 

حرفه

در سال ۱۹۹۷ میلادی اولگا بودینا با وجود مخالفت والدینش، هنرستان تئاتر « شوکینسکی» را به پایان رساند. هنوز دانشجو بود که در نقش شاهزاده کبیر آناستاسیا در فیلم گلب پانفیلوف به نام « رومانوف ها. خانواده ونتسنوسن» هنرنمایی کرد. سپس در فیلم های بیوگرافی ،ایفای چند نقش کوچک به اولگا محول شد. بودینا در سال ۲۰۰۰ میلادی با هنرنمایی در سریال « مرز. ماجرای عاشقانه تایج» به شهرت رسید. سپس در فیلم ساخته آلکسی اوچیتل به نام « دفتر خاطرات زنش» نقش معشوقه بونین – گالینا پلوتنیکووا را بازی کرد. در سال ۲۰۰۲ میلادی بنا به رتبه بندی شبکه اول تلویزیون روسیه، بودینا بهترین هنرپیشه سال شناخته شد و جایزه « نیکا» و « تفی» را دریافت کرد و دو بار برای دریافت « اسکار» کاندید شد. اولگا بودینا برنده نشان دولتی روسیه، عضو اتحادیه سینماتوگران است.

 

 

علاوه بر آن، او نویسنده کتاب « حاملگی سخنگو» ست که در انتشاراتی « اکسمو» به چاپ رسیده است.

 

 

روابط خصوصی

تاجر الکساندر نائوموف وقتی معلوم شد که اولگا حامله است با او ازدواج کرد. پس از عروسی ، اولگا به خانه ییلاقی نائوموف در حومه مسکو نقل مکان کرد، اما زندگی زناشویی مدت طولانی ادامه نیافت. سخاوتمندی دوران نامزدی به خساست فوق العاده عجیبی پس از ازدواج مبدل شد که اولگا را وحشت زده کرد. پس از طلاق، اولگا همراه پسرش به نزد والدین خود در «اودینتسوف» رفت. در سال ۲۰۰۶ میلادی، اولگا دوباره به صحنه سینما برگشت.