پارس ناز پورتال

آشنایی با صندلی کامپیوتر زیرو-جی

آشنایی با صندلی کامپیوتر زیرو-جی

آیا زمان زیادی را در پشت کامپیوتر می گذرانید؟ فرقی نمی کند برای کار باشد یا برای بازی کامپیوتری هر چند این صندلی برای کسانی طراحی شده است که زیاد با کامپیوتر بازی می کنند اما برای کسانیکه با کامپیوتر زیاد کار می کنند هم می تواند مفید باشد. اگر شما هم مانند من از کسانی باشید که ساعت های طولانی را پشت کامپیوتر می گذرانید با درد و خستگی و کرختی پشت به خوبی آشنا هستید و احتمالا منتظر چنین وسیله ای بوده اید. صندلی که در اینجا مشاهد می کنید زیرو-جی نام دارد. می توانید در حالیکه استراحت می کنید با راحتی کامل با کامپیوتر خود کار کنید و از اینکه صندلی شما مناسب ستون فقرات شماست خیال آسوده داشته باشید.

این صندلی چیزی بین یک مبل راحتی و یک صندلی کار است. البته بد نیست بدانید این وسیله در حال حاضر فقط به عنوان یک طرح مطرح شده است. اما تولید کنندگان به آن به عنوان وسیله کار بعد از نیمه شب نگاه می کنند وقتی که فرد مجبور است تا دیر وقت کار کند این می تواند راحترین صندلی برایش باشد. در این حالت شما تقریبا به پشت خوابیده اید و مانیتور،  کیبرد و موس پد روی آن نصب می شوند. و همه اینها به گونه ای قرار گرفته اند تا در نهایت راحتی در دسترس شما باشند.

من یک پیشنهاد خوب برای سازنده این صندلی دارم و آن نصب بلندگو های با کیفیت مناسب روی آن است در این صورت وسیله ای کامل و عالی خواهد بود چه برای بازی کن های حرفه ای و چه برای افرادی مانند من که بعد از خستگی کار روزانه تازه کارم با کامپیوتر آغاز می شود.