پارس ناز پورتال

طالع بینی رنگ و هاله شما

طالع بینی رنگ و هاله شما
 

رنگ قرمز : با نمک و دوست داشتنی، مشکل پسند اما همیشه عاشق و اینطور بنظر میرسد که مورد محبت نیز باشید ، با روحیه و بشاش اما در همان زمان میتوانید بد اخلاق هم شوید.

 

قادرید با مردم بسیار خوب و با ملاطفت برخورد کنید و این همان عشقی است که میتواند در راهی که در پیش دارید همراهتان باشد ، آدمهایی که راحت صحبت میکنند را دوست دارید این آدمها باعث میشوند احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

 

رنگ شیری : اهل رقابت و بازی دوست. دوست ندارد ببازد ولی همیشه بشاش است ، شما قابل اعتماد و امین هستید و خیلی علاقه دارید وقت خود را بیرون بگذرانید و با دقت عشقتان را انتخاب میکنید ؛ به سادگی عاشق نمیشوید اما وقتی عشقتان را یافتید تا مدت های طولانی دوستش خواهید داشت.

 

رنگ نیلی : شما بیشتر متوجه نگاهتان هستید و استانداردهای بالائی در انتخاب عشق دارید ؛ هر راه حلی را با دقت انتخاب میکنید و بسیار به ندرت مرتکب اشتباه احمقانه میشوید و دوست دارید رهبر باشید و به راحتی میتوانید دوستان جدید پیدا کنید.

 

رنگ خاکستری : جذاب و فعال هستید، شما هرگز احساستان را پنهان نمیکنید و هر آنچه را که درونتان است آشکار می سازید اما ضمنا میتوانید خودخواه هم باشید. می خواهید مورد توجه باشید و نمیخواهید بطور نا برابر با شما برخورد شود.

 

میتوانید روز مردم را روشن کنید و شما میدانید در زمان مناسب چه بگویید و خوش اخلاق هستید.

 

رنگ سبز : خیلی خوب با افراد تازه کنار می آیید و در واقع آدم خجالتی نیستید اما گاهی اوقات با کلماتت به عواطف مردم آسیب میرسانید ؛ دوست دارید تا مورد توجه و علاقه کسی باشید که دوستش دارید ولی اغلب تنهایید و به انتظار فرد مورد نظر میمانید.

 

رنگ طلائی : شما میدانید چه چیزی درست و چه چیزی نادرست است و آدم بشاشی هستید و زیاد بیرون میروید ؛ بسیار سخت میتوانید فرد مورد نظرتان را پیدا کنید اما وقتی او را یافتید تا سالیان متمادی دوباره عاشق نمیشوید.

 

رنگ صورتی : شما همواره در تلاشید تا در هر چیزی بهترین باشید و دوست دارید به افراد کمک کنید اما به سادگی قانع نمیشوید ، دارای افکاری منفی هستید و در جستجوی عشقی شورانگیز مانند قصه ها هستید.

 

رنگ زرد : شما شیرین ، معصوم و بی گناه هستید و مورد اعتماد بسیاری از مردم و دارای رهبری قوی در ارتباطاتتان هستید ؛ شما خوب تصمیم میگیرید و انتخاب درستی در زمان مناسب میگیرید و همواره در افکار داشتن روابط عاشقانه بسر میبرید.

 

رنگ خرمائی : باهوشید و میدانید چه چیزی درست است.
میخواهید همه چیز را مطابق میل خود کنید که گاهی میتواند بدلیل عدم توجه به نظر دیگران مشکل ساز باشد اما در مورد عشق صبور هستید و وقتی فرد مورد نظرتان را یافتید برایتان دشوار است فرد بهتری پیدا کنید.

 

رنگ نارنجی : در مقابل اعمالتان مسئولیت پذیر هستید و میدانید چگونه با مردم رفتار کنید.
همواره اهدافی برای دستیابی به آنها دارید و حقیقتا برای رسیدن به آنها تلاش میکنید و فردی آماده رقابت هستید ؛ دوستانتان برایت بسیار مهم هستند و قدر آنچه را که دارید میدانید و گاهی اوقات واکنش تان زیادی شدید است و علت آن نیز احساساتی بودنتان است.

 

رنگ ارغوانی : اسرار آمیز هستید، به هیچ وجه خودخواه نیستید ، زود و آسان نظرتان جلب میشود و روزتان با توجه به خلقتان میتواند غمگین یا خوش باشد.

 

بین دوستان محبوب هستید اما میتوانید دست به عمل احمقانه ای نیز بزنید ، بسادگی امور را فراموش میکنید و بدنبال شخصی هستید که قابل اعتماد باشد!!!

 

رنگ لیموئی : آرام هستید، اما بسادگی عصبانی میشوید و به آسانی حسادت می ورزید و در مورد چیزهای کوچک اعتراض میکنید ، نمیتوانید به یک کار بچسبید اما دارای شخصیتی هستید که اعتماد و علاقه همه را جلب میکند.

 

رنگ نقره ای : خیال پرداز و بامزه اید ، دوست دارید چیز های جدید را بیازمایید ؛ علاقه دارید خود سازی کنید و بسادگی می آموزید، براحتی میتوان با شما صحبت کرد و شما نصایح خوبی میدهید.
وقتی موضوع دوستی است متوجه میشوید نمیتوان به کسی اعتماد کرد، اما وقتی دوستان واقعی خود را یافتید تا پایان عمر به آنها اعتماد میکنید.

 

رنگ مشکی : شما یک مبارز هستید و دارای انگیزه اید اما تغییر در زندگی را نمی پسندید و زمانی که تصمیمی گرفتید، روی تصمیمتان تا مدتها پای میفشارید ، زندگی عشقی شما نیز توام با مبارزه بوده و مثل دیگران نیست.

 

رنگ زیتونی : شما دارای روشنی قلب و آدم گرمی هستید و همراه خوبی برای فامیل و دوستانید ؛ خشونت را نمی پسندید و میدانید چه چیزی درست است و مهربان و بشاش هستید اما بسادگی به مردم حسادت میورزید.

 

رنگ قهوه ای : فعال و ورزشکارید ، برای دیگران مشکل است که به شما نزدیک شوند ؛ زمانی که متوجه میشوید نمی توانید به چیزی که میخواهید دستیابید ،‌ بسادگی تسلیم شده آن را رها میکنید.

 

رنگ ابی : اعتماد به نفس نسبتا" کمی دارید و خیلی ایرادگیر هستید ؛ هنرمندید و دوست دارید عاشق شوید ، اما میگذارید عشقتان ازدستتان برود چون در این مورد از مغزتان فرمان میگیرید نه از قلبتان.

 

رنگ سرمه ای : شما جذابید و عاشق زندگی خود هستید ، نسبت به همه چیز دارای احساسی قوی هستید و خیلی زود گیج میشوید ؛ زمانی که از دست شخص یا اشخاصی عصبانی میشوید برایتان مشکل است آنها را ببخشید.

 

رنگ سفید : شما آرزو و اهدافی در زندگی دارید و زود حسادت می ورزید ، نسبت به دیگران متفاوت و گاهی اوقات عجیب هستید اما همه این حالت شما را دوست دارند.

 

رنگ کبود : احساسات شما بسادگی و ناگهانی تغییر میکند ؛ اغلب تنها هستید ، مسافرت را دوست دارید و انسان صادقی هستید ولی حرف مردم را زود باور میکنید و یافتن عشق برای شما سخت است اما وقتی آن را یافتید وفادار خواهید ماند.

 

1 دی ماه
   

نیلی           

۱ فروردین ماه
   

سیاه

2 فروردین تا ۱۱ فروردین ، ۲ مهر تا ۱۱ مهر
   

ارغوانی

۱۲ تا ۲۱ فروردین ، ۱۲ مهر تا ۲۱ مهر
   

سرمه ای

۲۲ فروردین تا ۳۱ فروردین ، ۲۲ مهر تا 1 آبان
   

نقره ای

1 اردیبهشت تا ۱۰ اردیبهشت ، ۲ آبان تا ۲۰ آبان
   

سفید

11 اردیبهشت تا ۲۴ اردیبهشت ، 14 مرداد تا ۲۲ مرداد ،  ۱۵ بهمن تا ۱۹ بهمن
   

آبی

۲۵ اردیبهشت تا ۳ خرداد ،۲۱ آبان تا ۳۰ آبان
   

طلائی

۴ خرداد تا ۱۳ خرداد ، 1 آذر تا ۱۰ آذر
   

 شیری

۱۴ خرداد تا ۲۳ خرداد ، 3 تیر ، ۱۱ آذر تا ۲۰ آذر
   

خاکستری

۲۴ خرداد تا ۲ تیر ، ۲۱ آذر تا ۳۰ آذر
   

خرمائی

۴ تیر تا ۱۳ تیر ، 2 دی تا ۱۱ دی
   

قرمز

14 تیر تا ۲۳ تیر ، ۱۲ دی تا ۲۱دی
   

نارنجی

24 تیر تا 3 مرداد ، ۲۲ دی تا ۴ بهمن
   

زرد

۴ مرداد تا ۱۳ مرداد ، ۵ بهمن تا ۱۴ بهمن
   

صورتی

۲۳ مرداد تا 1 شهریور ، ۲۰ بهمن تا ۲۹ بهمن
   

سبز

2 شهریور تا ۱۱ شهریور ، ۳۰ بهمن تا ۹ اسفند
   

قهوه ای

12 شهریور تا ۲۱ شهریور ، ۱۰ اسفند تا ۲۰ اسفند
   

کبود

۲۲ شهریور تا ۳۱ شهریور ، ۲۱ اسفند تا ۲۹ اسفند
   

لیموئی

1 مهرماه
   

زیتونی