پارس ناز پورتال

اعمال جراحی زیبایی مجانی در برابر ازدواج !

اعمال جراحی زیبایی مجانی در برابر ازدواج !
به گزارش پارس ناز به نقل از بیوتی نیوز: یک پزشک متخصص زیبایی اهل نیویورک بعد ازاینکه با شیوه ای عجیب به جستجوی همسر مورد علاقه خود پرداخت به تیتر اول رسانه ها تبدیل شد. این پزشک 47 ساله اعلام کرده است هر کس زن دلخواه او که مطابق با استانداردهای سختگیرانه وی باشد پیدا کند از یک سری اعمال جراحی زیبایی مجانی بهره مند خواهد شد.
 

 
او در شبکه های اینترنتی درخواست خود را مطرح کرده است و حتی بیزینس کارتهایی بین همه پخش میکند که روی آن نوشته در ازای قرار ملاقات موفق با زن دلخواهش به شخص معرف خدمات مجانی ارائه خواهد کرد.

زن دلخواه او باید بین 27 تا 35 سال سن داشته باشد ، خیلی لاغر اندام بوده و دارای فرزند نباشد، از نظر جسمانی در سلامتی کامل به سر ببرد، حتما مسیحی و سفید پوست باشد. وی که یک کاتولیک است اضافه میکند دوست ندارد همسرش خیلی مذهبی باشد ، او نباید آسیایی و رنگین پوست باشد، وی باید حتما 8 فاکتور از 10 فاکتور جذابیتهای زنانه را داشته باشد. این زن باید حداقل بیش از یکسال در یک شهر بزرگ زندگی کرده و سفرهایی به خارج از امریکا داشته باشد. او باید دارای خانواده ای خوب باشد و تحصیلات دانشگاهی نیز داشته باشد. او معتقد است همسرش باید از کلاس اجتماعی برخوردار باشد.
 


 اگر کسی چنین زنی را به او معرفی کند برای اولین قرار ملاقات 100 دلار پاداش دریافت خواهد کرد، در ازای قرار دوم ملاقات وی میتواند یک عمل اکستنشن مژه مجانی و یا 200 دلار پول دریافت کند ، در ازای ملاقات سوم نیز جایزه ای 300 دلاری و یا عمل بوتاکس در انتظار وی خواهد بود. برای قرار ملاقات های بیشتر نیز 500 دلار جایزه و یا عمل لیزیک چشم را برای شخص معرف در نظر گرفته است.