پارس ناز پورتال

بیوگرافی و عکس های لیندسی لوهان دختر جذاب اهل آمریکا

بیوگرافی و عکس های لیندسی لوهان دختر جذاب اهل آمریکا
نام : لیندسی لوهان
نام کامل : لیندسی مورگان (دی ) لوهان
تاریخ تولد : ۲ جولای ۱۹۸۶
محل تولد : نیویورک – آمریکا شغل – حرفه : بازیگری لیندسی یک بازیگر آمریکایی و همچنین خواننده پاپ است .
 


لیندسی لوهان در نیویورک به دنیا آمد و در متریک – لانگ آیلند نیویورک بزرگ شد . لوهان شغل نمایشی خودش رو از کوچکی برای مدل های بچگانه مجله و آگهی های تلویزیونی شروع کرد .
در سن ۱۰ سالگی وارد حرفه بازیگری شد .در سال ۲۰۰۴ لوهان همچنین وارد دنیای موزیک شد .لوهان یک خونه در Beverly Hills کالیفرنیا داره اما اکثر اوقات در نیویورک و در کنار خانواده اش هست .
مدل صورت پر لک و موهای بور آغاز کار لیندسی برای Ford Model در ۳ سالگی بود . چشمهای آبی و موهای بلوند باعث تقاضا های زیادی از لیندسی شد که لیندسی اولین کار خودش رو پیدا کرد . پافشاری لیندسی باعث شد که سرانجام بیش از ۱۰۰ چاپ از لیندسی برای تبلیغ های Toys R چاپ بشه .

لوهان بعد از آنها عکسش در مجلات گوناگونی به چاپ رسید . تلویزیون اولین کار تلویزیونی لیندسی لوهان چندان جالب از آب در نیومد . در همان موقع تبلیغ بازرگانی Duncan Hines رو امتحان کرد و لیندسی به مادرش گفت که بی خیال همه چی میشه اگه تو حرفه اش شکست بخوره .لوهان سرانجام ۶۰ تبلیغ تلویزیونی رو اجرا کرد .

کار تبلیغاتی لوهان تبدیل شد به soap opera و بعد از آن در ۱۰ سالگی با بازی در کار تلویزیونی Another World . لوهان نوجوان در سال ۲۰۰۰ ۲ فیلم برای شبکه تلویزیونی دیسنی بازی کرد ( Life Size – Get A Clue ).
لیندسی همچنین در اولین اپیزود Bette رو اجرا کرد . ۳ سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۳ لیندسی در کار تلویزیونی Punk’d بازی کرد . لوهان همچنین در ۸ نوامبر ۲۰۰۴ در That ’70S Show ظاهر شد و ۲ بار برای Saturday Night انتخاب شد . فیلم لیندسی لوهان از بازی در نقش خودش در Another World منصرف شد وقتی که نانسی مایرز از لیندسی خواست تا در فیلم The Parent Trap بازی کند .

بیوگرافی و عکس های لیندسی لوهان دختر جذاب اهل آمریکا

نقدکننده این فیلم می گوید که لوهان با توجه به ۱۱ سالگیش و این که در ۲ نقش بازی می کرده ولی خیلی با انرژی و قوی بوده . بعد از آن در ۵ سال بعد یعنی سال ۲۰۰۳ Freaky Friday با بازیگری جیمی لین کرتز در نقش مادر و لیندسی لوهان در نقش دختر که میشه گفت یک کاری برای لوهان بود که حتی خیلی افراد لیندسی رو با بازی در این فیلم شناختند .
لوهان ۲ فیلم دیگه در سال ۲۰۰۴ با نامهای Confessions of a teenage drama queen و Mean Girls که اولین فیلم لیندسی لوهان بود که گروه سنی ۱۳+ گرفت . در سال ۲۰۰۵ در Herbie: Fully Loaded پنجمین قسمت از سری فیلمهای والت دیسنی Herbie . فیلم بعدی لیندسی با نام Just My Luck در ۱۲ می ۲۰۰۶ در سینماها خواهد بود . در جولای ۲۰۰۵ کار فیلمبرداری فیلم A Prairie Home Companion به کارگردانی رابرت آلتمن تمام شد و در ۹ ژوئن ۲۰۰۶ آماده اکران در سینماها خواهد بود .
در آخرای ۲۰۰۵ نیز کار فیلمبرداری Bobby تمام شد و در ۹ ژانویه ۲۰۰۶ کار فیلمبرداری Chapter 27 در نیویورک آغاز شد . موزیک: در سال ۲۰۰۴ لوهان ضبط آهنگهاش رو با کازابلانکا رکوردز تمام کرد .

اولین آلبوم لیندسی با نام Speak جایگاه چهارم بیلبورد ۲۰۰ تایی رو گرفت . و کلیپ تصویری آن جایگاه اول MTV’Trl قرار گرفت و کاندیدای بهترین موزیک پاپ Mtv Awards شد . آلبوم دوم لیندسی لوهان A Little More Personal در رتبه بیستم بیلبورد ۲۰۰ تایی قرار گرفت قبل از اینکه در پنجمین هفته به جایگاه ۸۸ سقوط کنه . زندگی شخصی : مطبوعات ادعا می کند که لیندسی لوهان و هیلاری داف هر دو باهم دشمنی دارند و رقیب سر سخت یکدیگرند و از طرف دیگر در مورد دوست پسر مشترک جفتشون آرون کارتر . لیندسی بزرگترین فرزند مایکل و دیانا لوهان هست .

 
بیوگرافی و عکس های لیندسی لوهان دختر جذاب اهل آمریکا

لیندسی ۳ خواهر و برادر با نامهای Michael و Aliana (Ali) و Dakota (Cody) دارد . لیندسی گفته است که اسم میانی اصلی او Dee هست که بعدا اونرو به Morgan تغییر داده اند. لیندسی لوهان در کارهای خیر وصدقات زیادی از جمله کمک به افرادی که سرطان سینه دارند و حفظ کودکان و … شرکت داشته است .
در ۱۲ سپتامبر ۲۰۰۵ پدر و مادر لیندسی کارشان به طلاق کشیده شد . وکیل دینا می گه : دیانا و بچه خوشحالند که این بخش از زندگیشون به پایان رسیده است .و در مقابل وکیل مایکل گفته : مایکل نگاهش به آینده هست که دوباره روابطش رو با بچه ها بسازه . در ۳۱ می ۲۰۰۵ لیندسی در تصادف با ماشین صدمه دید . در تصادف دیگری لیندسی در ۴ اکتبر ۲۰۰۵ با مرسدس بنز مشکیش با یک وانت در غرب هالیوود تصادف کرد وپلیس مقصر را وانت به دلیل پیچیدن غیرمجاز جریمه کرد .
 

بیوگرافی و عکس های لیندسی لوهان دختر جذاب اهل آمریکا