پارس ناز پورتال

شناسایی انواع عطر ها

شناسایی انواع عطر ها

در طول روز خیلی چیزها تغییر می‌کند. دما در کنار زمان یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که تغییر می‌کند ولی آیا احساس شما هم شامل این تغییر می‌شود؟ رایحه‌ای که صبح به نظرتان انتخاب درستی بود ممکن است غروب انتخاب اشتباهی به نظر برسد. انتخاب رایحه‌ی درست در زمان مناسب برای مثبت نگه داشتن حالتان بسیار مهم است. به همین خاطر است که عوض کردن عطر مطابق با حستان در طول روز امری کاملا پسندیده است.

عطر
روزهای بهار و تابستان

وقتی قرار است یک روز گرم را سپری کنید یا در یک محیط اداری کار می‌کنید باید مطمئن شوید که عطرتان با موقعیت سازگاری داشته باشد. یک عطر ملایم در این مورد بهترین انتخاب است. عطری با رایحه‌ای از گل‌ها یا تم بوی مرکبات را امتحان کنید. یک رایحه‌ی زنانه و تازه برای طول روز فوق العاده است، چرا که زیادی شدید و یا با گرما ترکیب نمی‌شود. اتنخاب خوب دیگر رایحه‌ی ترکیبی نسیم اقیانوس یا عطر نسیم دریاست. این به شما کمک می‌کند تا در روزهای داغ تابستان احساس خنکی کنید.
روزهای پاییز و زمستان

با سرد شدن هوا شما می‌توانید عطر روزانه‌تان را مطابقا عوض کنید. رایحه‌های تندی را که سبک و پر نشاط هستند امتحان کنید. دارچین، زنجبیل، جوز و هل انتخاب‌های خیلی خوبی برای این زمان هستند، البته به شرطی که ملایم باشند. حتی می‌توانید ترکیبی از مرکبات پیدا کنید مثلا پرتقال و لیمو.از لیمو و انگور اجتناب کنید چرا که برای دماهای خنک زیادی ملایم است. اگر به عطر‌های تند علاقه ندارید ترکیب وانیل با پرتقال یا ارکیده را انتخاب کنید. این ترکیب برای ماه‌های گرم‌تر عالی است.
شب‌های بهار و تابستان

رایحه‌های زنانه و دلبرانه برای شب‌های بهار و تابستان عالی‌اند. دنبال عطرهایی با رایحه‌ی گل نظیر رز و گل صدتومانی بگردید. همچنین می‌توانید کمی جسورانه عمل کنید و از عطری با ترکیب سنبل و وانیل استفاده کنید. شکوفه‌های گیلاس هم انتخاب خیلی خوبی برای شب‌های بهار و تابستان هستند.
شب‌های پاییز و زمستان

در شب‌های سرد زمستان می‌توانید از عطرتان بهترین استفاده را داشته باشید. عطری با رایحه‌های عمیق مشرقی نظیر مشک، نعنا هندی یا حتی صندل پیدا کنید. در ترکیب با عطر تند در طول روز شما احساس آرامش و گرما خواهید داشت.
بوی خوش همیشگی

مدت زیادی نمی‌گذرد که محصولات زیبایی لیسا هافمن مجموعه‌ای از رایحه‌ها را معرفی کرد که برای استفاده در اوقات مختلف روز طراحی شده است. این مجموعه شامل گروهی از رایحه‌هاست که برای کمی کمک احساسی می‌توانید استفاده‌شان کنید. اگر می‌خواهید صبح بدون قهوه حالتان جا بیاید از رایحه‌ی صبح استفاده کنید. عطر مرکبات بیدارتان می‌کند و به شما احساس شادابی می‌بخشد. آن‌ها رایحه‌هایی برای احساس آرامش، گردش شبانه با دوستان و رایحه‌ای که به خوابیدنتان کمک می‌کند هم دارند. ممکن است استفاده از چهار عطر مختلف در طول روز عجیب به نظر برسد ولی اثبات شده که در حس و حال فرد تاثیر مثبت دارد. حتی اگر عطر قبلی کاملا از بین نرفته باشد، آن‌ها طوری طراحی شده اند که خوب روی هم بنشینند.