پارس ناز پورتال

شست و شوی ظرف ها را به این توپ بسپارید (عکس)

شست و شوی ظرف ها را به این توپ بسپارید (عکس)
به گزارش پارس ناز، استفاده از ماشین های ظرف شویی نیازمند صرف هزینه و همچنین استفاده بسیار زیاد از آب و برق است به همین علت افرادی که این دستگاه ها را در خانه دارند تنها در شرایط خاص و هنگام زیاد بودن ظرف ها از آن استفاده می کنند.

"یئونجین جو" طراحی است که به تازگی توانسته با ایده ای ناب مشکلات متداول را برطرف کند. این طراح از توپی رونمایی کرده است که می تواند در سینک ظرف شویی غوطه ور شده و ظرف ها را پس از چند ساعت کاملا بشوید.



این توپ کوچک وسیله ای برای شستن ظرف ها با کمترین مشکل است. جنس آن از مواد قابل بازیافت ساخته شده است و با استفاده از باتری یا شارژی کار می کند. همچنین این دستگاه می تواند در صرفه جویی در مصرف برق، آب و حتی زمان بسیار مفید باشد.

برای تمیز کردن ظروف باید این دستگاه قابل حمل را درون سینک گذاشته و سپس توپ خودش می تواند دور سینک گشته و جرم ها را از ظروف جدا کند. این وسیله با وسواسی که دارد تمامی جرم ها و میکروب های ظروف و حتی میوه ها را می گیرد.

این توپ ظرفشویی می تواند مشکلات بسیاری را در آینده از بین ببرد زیرا در موارد مختلف باعث صرفه جویی می شود. این توپ ظرفشویی قرار است تا 10 سال آینده ساخته شده و روانه بازار شود.