پارس ناز پورتال

حیوانات خانگی عجیب و غریب یک مرد ژاپنی (عکس)

حیوانات خانگی عجیب و غریب یک مرد ژاپنی (عکس)
هیچ وقت شما فردی را در خیابان در حال کشیدن افسار سبزیجات نمی بینید مگر اینکه در ژاپن زندگی کنید.
طی سال گذشته تصاویر یک مرد خوش پوش که با انواع سبزیجات مانند یک حیوان خانگی در خیابان پیاده روی می کند در شبکه های اجتماعی پخش شده است.
او که به "کورنمن" (مرد ذرتی) معروف شده است به یکی از جاذبه های انسانی پایتخت ژاپن تبدیل شده است.
 


تا همین چند وقت پیش هیچ کس نمی دانست کورنمن کیست و چرا سبزیجات را به دنبال خود می کشد.
اولین عکس از او که باعث شهرتش شد خارج از ایستگاه مترو و در حال کشیدن یک ذرت به دنبال خود بود که در ماه می سال 2012 توییت شد. از آن پس مردم شروع کردند به اشتراک گذاری تصاویر عجیب و غریب این مرد در شبکه های اجتماعی با انواع سبزیجات از گل کلم گرفته تا تربچه!


گمانه زنی های زیادی در مورد کورنمن و انگیزه و عادت عجیب و غریب او وجود دارد. برخی از مردم می گویند او دیوانه است و برخی دیگر می گویند او به دنبال جلب توجه است و برخی نیز می گویند او در یک شرط بندی باخته و مجبور به این کار شده است اما هیچ کس واقعا نمی داند او به چه علت این کار را می کند!
 


سرانجام چند روز پیش کورنمن در یک برنامه تلویزیونی ظاهر شد ودر مورد خود و حیوانات خانگی عجیب و غریبش صحبت کرد.
نام واقعی او ماساهیکه نامانوما است و می گوید پیاده روی با ذرت و سبزیجات در توکیو را با الهام از یک خارجی انجام داده است که در زادگاهش در توکوروزاوا در سال 2006 یک کلم چینی را روی زمین می کشید. به برخی دلایل این حرکت مرد خارجی تاثیر بسزایی بر روی کورنمن گذاشته تا جایی که بعد از دیدن آن صحنه به خانه رفته و شروع به پیاده روی با سبزیجات نموده است.
 


او می گوید بعد از آن روی دیگر مرد خارجی را ندیدم ولی عادت پیاده روی با سبزیجات روی من مانده است.
من با انواع سبزیجات مثل تربچه، هویچ، گل کلم، تره فرنگی و غیره پیاده روی می کنم ولی پیاده روی با کلم بروکلی عجیب ترین احساس را به من می دهد.