پارس ناز پورتال

ترکیب رنگ های گرم برای دکوراسیون

مجموعه : دکوراسیون
ترکیب رنگ های گرم برای دکوراسیون

با هر یک از رنگ هایی که میبینید فضایی گرم در هر یک از اتاق هایتان ایجاد کنید.

به کار بردن رنگ ها میتواند به آسانی اضافه کردن لوازم جدید یا تزئین کردن لوازمی که قبلا داشتید باشد

 

 

در اتاق خواب:

 

 

در این اتاق گرم و راحت (یک تخت خواب با چوب تیره،دیوارهای قهوه ای ،یک ملهفه مخملی،یک قالیچه با رنگ آلویی،بالش ها و پرده هایی با رنگ گرم)استفاده شده است.

طیف رنگ های ارغوانی بسته به رنگ و شکل اتاق می تواند رنگ سرد یا رنگ گرم را ارائه دهد.

طیف رنگی از ارغوانی را که مایل به قرمز است انتخاب کنید تا رنگ اتاق گرم باشد.

 

 

رنگ شکلاتی+رنگ سرخ

 
 

 

فضای رمانتیک این اتاق نشیمن به خاطر رنگ صورتی و طرح های شاد و سرزنده است.

این اتاق با رنگ گرم قهوه ای به مکانی دنج تبدیل شد. دیوارها با رنگ صورتی کم رنگ که تعادل بین رنگ های شاد و رح دار را برقرار می کند رنگ شده است .

یک قالیچه فیروزه ای رنگ روح بخشی است که مکمل رنگ صرتی تیره مبل ها و صندلی سفید و سبز است.سایه آبی قالی که با طرح های گلدار ترکیب شده کمک می کند فضای اتاق رمانتیک و فریبنده به نظر بیاید.

 

 

آبی+سبز

 
 

سایه هایی از آبی و سبز ترکیب مناسبی برای اتاق پذیرایی است.معمولا رنگ های آبی و سبز وقتی با رنگ های خاکی،قهوه ای روشن و قهوه ای تیره همراه می شوند زمینه مناسبی برای یک اتاق دنج هستند.استفاده از رنگ پرتقالی همراه با رنگ آبی یا سبز برای فصل سرد و خنک ایده آل هستند.

 

 

خاکی+قهوه ای

 
 

 

رنگ های رم و آرام بخش می توانند کسل کننده نباشند.کاغذ دیواری به این رنگ اثر دیداری دارد در حالی که قهوه ای پررنگ که در تاج تخت به کار رفته به فضای اتاق گرمی و حرارت می دهد. یک رو تخت خوابی خاکی و ملحفه های سفید فضای اتاق را تازه و دنج می کند. یک مبل مناسب حس آرامش اتاق را بیشتر می کند.

 

 

 

ترکیب رنگی بامزه و شاد

 

 

در این مورد رنگ های بامزه و شاد به خاطر رنگشان در فصل های پائیز و زمستان به کار برده می شوند.به خاطر هنری که در تاقچه بالای بخاری  به کار رفته این اتاق جلوه پیدا کرده است.زرد،سبز چمنی و قهوه ای روشن(که در صندلی و میز جلوی در به کار برده شده)رنگ های این اتاق هستند.رنگ گرم روشنی که در دیوارها و سقف به کار برده شده پشت صحنه پر از آسایشی را فراهم می کند که در طول سال می تواند استفاده شود.

 

 

 

کدو تنبل طراحی شده

 

آشپزخانه یا محل نگهداری مواد غذایی را با کدو تنبل تزئین کنید البته شما مجبور نیستید آنها را حکاکی کنید.با استفاده از طرح های ظریفی  که با کشیدن طرح های یک شکل و پشت سر هم روی کاغذ یا دستمال ایجاد شده کدو تنبل را تزئین کنید.رح ها را از درون دستمال در آورید،حال پشت دستمال را با استفاده از اسپری چسبنده اسپری کنید و آن را روی کدو تنبل بچسبانید و آن را به آرامی فشار دهید تا محکم شود.کمی رنگ را با استفاده از حرکات ملایم و آرام قلم مو به کار ببرید. صبر کنید تا خشک شود. به آرامی دستمال را از روی کدو تنبل بردارید.این گونه به نظر می رسد که طرح ها روی کدو تنبل پرس شدند.

 

 

شاخه ها درون ظروف

 

ظروف مناسبی را با شاخه های برگ دار،توت های پائیزی و دانه ها پر کنید.همه آنها را با هم روی میز بگذارید و بلند ترین شاخه ها را در عقب قرار دهید. از جعبه های تزئینی،دسته ای کتاب یا حتی میز یا صندلی چوبی کوچکی برای تنوع دادن به برگ های درختان استفاده کنید.برای اینکه خوشایند به نظر برسد از ظروف متنوع استفاده کنید.

 

 

برگ پائیزی بالش

 

 

یک برگ پائیزی که از اندازه واقعی اش بزرگتر است به بالش مسطح رنگ پائیزی می دهد.یک برگ را روی یک پارچه پشمی بزرگ کنید وآن را از درون پارچه در آورید و طرح را با اتوی داغ به پارچه بالش ملحق کنید.کار خود را با کوک زدن اطراف برگ به پارچه بالش تمام کنید.بالش را گوشه یک صندلی که با پارچه حاشیه دار پوشیده شده بگذارید.در یک گوشه نیز گل های چینی را در گلدان سفالی بگذارید.

 

 

شکل برگ

 

 

به بشقاب های کهنه  و ناجور با برگ های پائیزی طرحی جدید بدهید.با استفاده از دکوپاز برگ های پائیزی را به وسط یا کناره های بشقاب بچسبانید و اجازه بدهید خشک شود.یک روکش دکوپاز متوسط روی بشقاب به کار ببرید و صبر کنید تا خشک شود.و روکش آخر را اضافه کنید تا کار تمام شود.آن را با قلاب به دیوار بزنید یا با استفاده از پایه هایی ان را روی میز یا تاقچه بگذارید.

 

 

دکوراسیون اتاق ناهارخوری

 

 

برای اینکه یک منظره جذاب در تمام پائیز در خاطرتان بماند لوستر را با برگ های پائیزی بپشانید و کدو تنبل ها ی کوچک(یا خشک شده) را از لوازم ثابت با روبان های سیاه و سفید محکم آویزان کنید.برگها را از پشت صندلی آویزان کنید و از کدو تنبل و کدو مسما روی میز برای نشان رنگ های فصلی استفاده کنید.