پارس ناز پورتال

عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج!!

عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج!!
عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج

 
جام جم:چند روز پیش مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای شهریار از گم شدن دختر 18 ساله‌اش خبر داد و برای یافتن وی تقاضای کمک کرد.
 
با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، تحقیقات ماموران آگاهی آغاز شد. در تحقیق از والدین دختر گمشده معلوم شد وی به پسری علاقه‌مند بوده و قصد ازدواج با او را داشته است، اما به دلیل این که پسر جوان به خدمت سربازی نرفته و بیکار بوده، آنها حاضر به این وصلت نبوده‌اند و جوان خواستگار بارها آنها را تهدید کرده بود که با دخترشان فرار خواهد کرد.
 
با به دست آمدن این اطلاعات، جستجوها برای یافتن دختر گمشده ادامه داشت تا این که معلوم شد جوان خواستگار به طرز مرموزی ناپدید شده و چند بار در تماس با خانواده شاکی مدعی شده دختر جوان را ربوده و برای آزادی‌اش باید با ازدواج آنها موافقت کنند در غیر این صورت دیگر فرزندشان را ملاقات نمی‌کنند. در پی این تماس‌ها روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد تا این که ماموران پی بردند، جوان خواستگار، دختر مورد علاقه‌اش را در خانه یکی از اقوامش پنهان کرده است.
 
با شناسایی این محل در شهریار، جوان خواستگار دستگیر و دختر جوان تحویل خانواده‌اش شد. تهدید تلفنی با انتقال مرد متهم به پلیس آگاهی، وی گفت: من و دختر جوان به هم علاقه‌مند بودیم، اما خانواده‌اش با این وصلت مخالفت می‌کردند تا این که تصمیم گرفتیم یک نقشه آدم‌ربایی ساختگی را طراحی و آن را عملی کنیم.
 
به این ترتیب، دختر مورد علاقه‌ام را به خانه یکی از اقوام برده و با تهدیدهای تلفنی از خانواده‌اش می‌خواستم با این وصلت موافقت کنند. در پی اظهارات متهم، دختر جوان نیز به پلیس آگاهی احضار شد و در مواجهه حضوری با متهم گفته‌های وی را تایید کرد و گفت: فقط به دلیل مخالفت‌های خانواده‌ام با جوان خواستگار همراه شدم. بنا بر این گزارش، برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
 
مردی خوش اشتها برای ازدواج..!
رازهایی که مردان در مورد زنان باید بدانند..!
(ویژه خانم ها) کلیدهای مهم زندگی..!
10 نکته که احتمالآ در مورد رابطه ی زناشویی نمی ‌دانید..!
5 نیاز اساسی و مهم همه زوجین..!
سوالات دخترها از پسرها در زمان خواستگاری..!
راهکاری بسیار عجیب برای معضل ازدواج زنان +!!
با این جملات زندگی خود را متحول کنید !!
عاقبت مهریه عجیب یک ایرانی !!
ازدواج پیرمرد 80 ساله با 3زن
10 اشتباه قرارهای ملاقات عاشقانه!!
شگفتی یک جمله عجیب در جذب آقایان !!
زندگی تـان را مـعـنـادار کـنـیـد
آیا دیده مردم به ازدواج عوض شده
ازدواج فامیلی خوب یا بد؟
شوهر بداخلاقم را چگونه تحمل کنم ؟