پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

ترفند جالب یک مرد برای خواستگاری از دخترمورد علاقه اش +عکس ترفند جالب یک مرد برای خواستگاری از دخترمورد علاقه اش +عکس پیرزنی که پس از ۱۰۰ سال برای اولین بار دریا را دید +عکس پیرزنی که پس از ۱۰۰ سال برای اولین بار دریا را دید +عکس یکی از عجیب ترین سن ازدواج در جهان (عکس) یکی از عجیب ترین سن ازدواج در جهان (عکس) این دختر عجیب در رگ هایش خون وجود ندارد + عکس این دختر عجیب در رگ هایش خون وجود ندارد + عکس چطور در سفر یک سرپناه بسازیم؟ چطور در سفر یک سرپناه بسازیم؟ این زن 40 ساله روزی 25 بار به حمام می رود (عکس) این زن 40 ساله روزی 25 بار به حمام می رود (عکس) مردی که صاحب قوی ترین انگشت کوچک دنیاست + عکس مردی که صاحب قوی ترین انگشت کوچک دنیاست + عکس تا حالا بستنی 1000 دلاری خورده اید؟ تا حالا بستنی 1000 دلاری خورده اید؟ رونمایی چند گل نایاب و کمتر دیده نشده (عکس) رونمایی چند گل نایاب و کمتر دیده نشده (عکس) اگر جرئت دارید این غذاها را بخورید + عکس اگر جرئت دارید این غذاها را بخورید + عکس مجسمه هایی درست شده از کره که می شود با نان خورد مجسمه هایی درست شده از کره که می شود با نان خورد با دسته گل های زیبا به استقبال روز مادر بروید +عکس با دسته گل های زیبا به استقبال روز مادر بروید +عکس تصاویر ناراحت کننده و دردناک از گربه خوش اقبال تصاویر ناراحت کننده و دردناک از گربه خوش اقبال نکته هایی جالب که باید در تمرینات فیتنس به آن توجه کرد نکته هایی جالب که باید در تمرینات فیتنس به آن توجه کرد ازدواج عجیب و باور نکردنی دو دختر با قورباغه +تصویر ازدواج عجیب و باور نکردنی دو دختر با قورباغه +تصویر نینجا از جنس  و نوع حیوان (عکس) نینجا از جنس و نوع حیوان (عکس) معرفی ثروتمندترین پزشک دنیا + عکس معرفی ثروتمندترین پزشک دنیا + عکس اظهارات احمقانه مرد آمریکایی : ازدواج و روابط جنسی با ماشین!! اظهارات احمقانه مرد آمریکایی : ازدواج و روابط جنسی با ماشین!! چندش آورترین مد در بین آفریقایی ها + عکس چندش آورترین مد در بین آفریقایی ها + عکس رابطه عاشقانه شاعر مشهور با دو خواهر (عکس) رابطه عاشقانه شاعر مشهور با دو خواهر (عکس)

راه حل هایی برای داشتن پاهای استوار و محکم

راه حل هایی برای داشتن پاهای استوار و محکم


بدن بر روی پاها استوار است ، به همین دلیل باید پاهای قوی داشته باشید تا بتوانید به خوبی راه بروید و فعالیت داشته باشید.

قدرت از رانها سرچشمه می گیرد و با کمک آنها حرکات مختلف ورزشی را انجام می دهید. مشکل عمده بیشتر دستگاههای(ورزشی) تمرینات پاها این است که درست است که این دستگاهها عضلات پشت ران و چهارسر رانی را به کار می اندازند، ولی از عضلات لگن و بقیه ی عضلات تحتانی بدن غافل می شوند.

راه حل:

برای اینکه منافع بیشتری در جهت ساختن عضلات و قوی کردن آنها به دست آورید، به ثبات و پایداری بیشتر لگن نیاز دارید. بنابرین باید ران هایتان تقویت کنید و ماهیچه های میانی سرینی را قوی کنید. به این منظور می توانید بعد از تمرینات معمولی خود، مطابق شکل عضلات خم کننده ی لگن را تحت کشش قرار دهید. سپس به آرامی یک پا را کمی جلوتر ببرید و بعد پای دیگر را با حفظ کشش در ران و بدون خم کردن بیشتر زانو به پای جلوتر برسانید. اگر عضلاتتان سفت است (برای اغلب مردان این گونه است) رانهای شما نمی تواند حرکت خوبی داشته باشد و پاهایتان نیز نمی تواند پتانسیل کافی برای انجام حرکت کامل را داشته باشد. دو سری 15 تایی این تمرینات را بر روی هر پایتان انجام دهید. وقتی یکی از پاهایتان حرکت کرد، مطمئن باشید که زانویتان موازی با انگشت دومی و سومی پای شما باشد و بیش از این خم نشود.

 

 

از این تمرین خوشتان آمد؟

پس این حرکات را بیشتر از 15 بار انجام دهید.

* روی یک پایتان فرود بیایید.

* تعادلتان را روی پای چپتان برقرار کنید درحالیکه زانویتان خم شده و دستانتان به کمرتان است.

* به آرامی زانویتان را خم کنید تا بدنتان هم به سمت زمین خم شود درحالیکه دست راستتان را در کناره ی خارجی پای چپتان به زمین می رسانید روی پاشنه پایتان فشار وارد کنید و عضلات سرینیتان(لگن) را طوری محکم کنید که انگار می خواهید به حالت مستقیم اول برگردید.

 

* به پهلو و عرض شانه تان گام بردارید.

* تیوپ تمرین یا یک نوار کشی را بالای مچ پاها قرار دهید و با زانوهای کمی خمیده بایستید و دستانتان را به کمرتان بزنید.عضلات شکمتان را به سمت داخل سفت کنید و سپس به سمت راست و چپ قدم بردارید.

* شکمتان را به سمت ستون فقراتتان بکشید و به سمت راست و چپ قدم بردارید.




تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ