پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

تصویر جالب از صورت جهیزیه ساده یک عروس در سال 1352 تصویر جالب از صورت جهیزیه ساده یک عروس در سال 1352 دختر شايسته 2015 انتخاب شد  +عکس دختر شايسته 2015 انتخاب شد +عکس تلاش کتی جونز 130 کیلویی برای مانکن شدن در یوتویوب تلاش کتی جونز 130 کیلویی برای مانکن شدن در یوتویوب عکس های دیدنی و مهیج دختران و پسران عروسکی عکس های دیدنی و مهیج دختران و پسران عروسکی کشف یک پیرمرد فسیل شده (عکس) کشف یک پیرمرد فسیل شده (عکس) parsnaz این 3 دختر معروف ترین هکر در جهان هستند + عکس عکس های چندش آور از بدبو ترین ها در دنیا عکس های چندش آور از بدبو ترین ها در دنیا همدردی اشتباه این دختر 7 ساله زیبا از مادرش همدردی اشتباه این دختر 7 ساله زیبا از مادرش فارغ التحصیل شدن کوتاهترین دختر دانشجو + عکس فارغ التحصیل شدن کوتاهترین دختر دانشجو + عکس خواستگاری عجیب یک کشاورز از نامزدش در طویله گوسفندان! +عکس خواستگاری عجیب یک کشاورز از نامزدش در طویله گوسفندان! +عکس ازدواج و بچه دار شدن یک خواهر و برادر با هم!! + عکس ازدواج و بچه دار شدن یک خواهر و برادر با هم!! + عکس رقصیدن و حرکت زشت این زن بعد از تصادف + عکس رقصیدن و حرکت زشت این زن بعد از تصادف + عکس یک پسر عجیب با خصوصیات معروف خون‌ آشام ها (عکس) یک پسر عجیب با خصوصیات معروف خون‌ آشام ها (عکس) راز ستاره شدن «اپرا»، زنی که خیلی بدبخت بود! راز ستاره شدن «اپرا»، زنی که خیلی بدبخت بود! تصاویر عروسی 68 میلیارد تومنی این خانم بازیگر تصاویر عروسی 68 میلیارد تومنی این خانم بازیگر رکورد دار پیرترین مرد جهان با 256 سال سن رکورد دار پیرترین مرد جهان با 256 سال سن این دختر عجیب با زبان گاوها حرف می زند این دختر عجیب با زبان گاوها حرف می زند خوش گذرانی به سبک بچه پولدارهای روسیه خوش گذرانی به سبک بچه پولدارهای روسیه متفاوت ترین خانه زوجی شناور روی دریا متفاوت ترین خانه زوجی شناور روی دریا ساخت زیر لیوانی جالب و شیک ساخت زیر لیوانی جالب و شیک

چگونه قدم هایمان را در پیاده روی قوی کنیم؟

چگونه قدم هایمان را در پیاده روی قوی کنیم؟


سلامت قلب به اندازه برداشتن یک قدم ساده و آسان است. درحقیقت، پیاده روی یکی از بهترین روشهای کاهش وزن، گردش خون، و سوزاندن کالری است.

پیاده روی متعادل، بشاش کننده است و فشار خون را پایین می آورد، احتمال ابتلا به دیابت را کاهش داده، و سطح کلسترول را نیز پایین می آورد. البته، فقط اینها نیست.
هرچه بیشتر پیاده روی کنید و به خودتان بیشتر فشار بیاورید، سودهای بیشتری نصیبتان می شود.
متخصص پیاده روی 7 روش برای قدرت بخشیدن به قدمهایتان را به شما معرفی می کند، پس به بدنتان انرژی دهید و سلامتی تان را تضمین کنید.

 

پیاده رویسریع راه بروید. در ابتدا تند راه بروید. طبق گفته سنسون، یک مایل در 15 دقیقه یا حدود 3.5 مایل(حدود یک و سه پنجم کیلومتر) در ساعت راه بروید. میانگین پیاده روی افراد سالم یک مایل در 20 دقیقه است. اما برای اینکه تناسب اندام داشته باشید می توانید با سرعت راه بروید. هر دو هفته یکبار یک دقیقه به پیاده رویتان اضافه کنید و از اینکه خودتان را تحت فشار قرار می دهید نترسید. سنسون معتقد است که بدن ما برای کسب قدرت و توان ساخته شده است. ما بیش از اندازه بدنمان را استراحت دادیم. اکنون وقت آن است که ترس را کنار بگذاریم و قدرت و توان خود را بسنجیم. زمانی که پیاده رویتان تندتر می شود کالری بیشتری می سوزانید. این یکی از سالم ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید خواه اضافه وزن داشته باشید خواه نداشته باشید.

 

پیاده روی سرتان را بالا بگیرید. ماهیچه های سرینی، ران، و پشتتان را به سمت بالا بکشید. پیاده روی در محیط اطراف منزلتان بهتر از یک مسیر ساده است زیرا بدن شما با آن محیط سازگار تر است. سنسون پیشنهاد می کند که حتما با خودتان ساعت داشته باشید و زمان را بگیرید. اگر برای 15 دقیقه رفتید و 15 دقیقه هم برگشتید احتمال زیاد دو مایل پیاده روی کردید.

 

7راه برای نیرومندکردن قدمهایتان درپیاده روی

 

پیاده روی کفش مناسب بپوشید. بیشتر افراد کفش های راحت برای پیاده روی می پوشند اما باید کفش مخصوص پیاده روی بپوشید تا به راحتی قدم بردارید. سنسون می گوید کفش مناسب و خوب به برداشتن قدم های محکم کمک می کند. اگر کفشتان به پایتان گشاد باشد، کفش در پایتان حرکت می کند و باعث می شود که زود خسته شوید.

 

پیاده روی با خودتان وزنه حمل کنید. اما وزنه ای سبک که بیشتر از سه پوند در هر دستتان نباشد. اگر وزنه سبک با خودتان حمل کنید، ماهیچه های قسمت بالای بدنتان را بهتر تنظیم می کنید. کنترل کردن وزنه ها در حین پیاده روی باعث می شود که ماهیچه هایتان سفت شود زیرا که وزنه ها بدنتان را موزون می کند.اگر به صورت مداوم ورزش می کنید، سنسون پیشنهاد می کند که با وزنه های دو پوندی شروع کنید. وزنه ها نباید خیلی سنگین باشند که شما را از داشتن ظاهری ایده آل محروم کند.

 

پیاده روی قدمهایتان را بلند بردارید. لازم نیست که حتما تند راه بروید بلکه می توانید قدمهایتان را بلند بردارید و بیشتر روی ماهیچه های سرینی و عضلات پشت رانتان تمرکز کنید تا قدم هایتان را محکم تر کند. این گونه، قدمهایتان تند و شبیه دویدن می شود و کالری بیشتری را هم می سوزانید. درمورد زیاده روی در این کار نگران نباشید. پیاده روی به این شکل عضلات رانها را نیز تندتر حرکت می دهد.

 

پیاده روی پیاده روی تان را متنوع کنید. به این معنی که دویدن را هم به برنامه پیاده رویتان اضافه کنید. وقتی بدنتان سریع حرکت می کند، بیشتر قسمتهای بدنتان حرکت می کند، و قلب ها و ریه هایتان مقدار زیادی کالری مصرف می کند. سنسون می گوید: زمانی که تندتر راه می روید، کالری بیشتری می سوزانید.و اما فایده دیگر پیاده روی؟ با پیاده روی بر خستگی غلبه می کنید.

 

پیاده روی در خانه پیاده روی کنید. بله! در خانه. یک گام شمار استفاده کنید و قدم بزنید. سنسون حرکات ورزشی را هم با پیاده روی توصیه می کند. دور تا دور خانه را دور بزنید و همه ماهیچه های بدنتان را تکان دهید.



تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ