پارس ناز پورتال

دختری 21 ساله که کسب و کارش را 100میلیون دلار فروخت:عکس

دختری 21 ساله که کسب و کارش را 100میلیون دلار فروخت:عکس
دختری 21 ساله که کسب و کارش را 100میلیون دلار فروخت:عکس

 
در سال ۲۰۰۵، کاترین کوک ۱۵ ساله و برادر ۱۶ ساله اش دیوید، برای شروع کارشان ایده ای داشتند. ایده آن ها این بود که افراد بتوانند از طریق یک شبکه اجتماعی، از روش های مجازی، دوستان واقعی پیدا کنند. البته از دیگر اهداف این شبکه اجتماعی، ارائه تفریحات تحت وب بود. مانند بازی های مختلف، دیدن فیلم های تلویزیونی و … ‏
 
این دختر جوان حالا ۱۰۰ میلیون دلار ثروت دارد ‏ دانش آموزان ۱۵ و ۱۶ ساله مشغول به کار شدند و وب سایت MyYearbook را راه انداختند.
 
در یک دوره ۶ ساله، آنها توانستند ۱۷ میلیون دلار سرمایه جذب کنند. تعداد کاربران سایت به ۲۰ میلیون نفر رسید و این سایت از بازدید صفحه ماهیانه ای برابر ۱٫۲ میلیارد برخوردار شد. ‏ ‏ روز گذشته، این شبکه اجتماعی، پا به یک معامله ۱۰۰ میلیون دلاری گذاشت و به شرکت Quepasa پیوست.
 
شرکت خریدار ۸۲ میلیون دلار این پول را به صورت سهام پرداخت کرده و ۱۸ میلیون دلار باقی مانده را به صورت پول نقد پرداخت می کند. ‏ ‏ جف کوک، مدیر عامل MyYearbook که برادر بزرگتر کاترین و دیوید محسوب میشود، نامه ای به بیش از ۱۰۰ کارمند این شرکت نوشت و گفت: “من این را یک خروج یا یک پایان نمی دانم.
 
من این مساله را به عنوان پایان یک شروع در نظر می گیرم و باور دارم که ما محصولات بسیار خلاقانه تری برای ساختن داریم. ” ‏ ‏ به هر حال این خواهر و برادر جوان توانستند با چند سال کار، ثروتی ۱۰۰ میلیون دلاری برای خود دست و پا کند و حالا در سن ۲۱ سالگی می تواند به فکر بازنشستگی باشد. ‏
 
جشن تولد دوقلوهای 100 ساله جهان در بلژیک..(تصاویر)
جملاتی بسیار زیبا و آموزنده از..( چارلی چاپلین)
آرزوهای ویکتور هوگو..!
اصطلاحات عاشقان قدیم..!
حرفهای عاشقانه..!
کوچک‏ترین گربه دنیا..!
مردی با بخشش دو دستش مهریه زنش را پرداخت..!
تصاویر بسیار عجیب مردی با 150 گلوله در بدنش..!
ایمیل گستاخانه مادرشوهری به عروسش ..!
کشف یک راز جدید از مرد یخی ..(+عکس)
5 راز مهم که اکثر خانم هااز آن بی خبرند..!
انتشار زننده عکس 3 بازیکن زن مشهور فوتبال..!
کتک کاری باورنکردنی 2خواهر بر سر …!
کوهی در ایران که سلیمان جن ها را در آن زندانی می کرد..!
زنی استرالیایی ثروتمندترین فرد جهان (+عکس)