پارس ناز پورتال

عروسی به این خوشمزگی دیده بودید؟ (عکس)

عروسی به این خوشمزگی دیده بودید؟ (عکس)
مراسم جالب و خوشمزه ی عروس و داماد شکمو در امریکا

یک زوج امریکایی که علاقه زیادی به خوردن فست فود دارند تصمیم گرفتند در یکی از شعب رستورانهای زنجیره ای معروف مک دونالد مراسم ازدواج خود را برپا کنند. آنها از میهمانان خود در همین رستوران پذیرایی کرده و شام عروسی آنها نیز همبرگر مخصوص مک دونالد بود.


این زن و شوهر که "استیون" و "امیلی" نام دارند تمام سال گذشته را هفته ای  سه بار برای صرف شام به این رستوران رفته و برای پرسنل و مدیر آن چهره های آشنایی بودند.
آنها عنوان کردند هیچ مکانی در دنیا به اندازه این رستوران برای آنها لذت بخش نیست و به همین دلیل هم تصمیم گرفتند که مراسم ازدواجشان نیز در مکانی صورت گیرد که بهترین خاطرتشان در آن جا رقم خورده است.

این مراسم در حالی صورت گرفت که بعضی از مشتریهای این رستوران با تعجب به عروس و داماد نگاه میکردند و برخی هم با آنها عکس یادگاری گرفتند. مراسم ازدواج این زوج جوان پشت همان میزی که همیشه برای شام خوردن انتخاب میکردند صورت گرفت  و بعد از پایان مراسم رسمی از 33 میهمان این جشن در همین رستوران با ساندویچ همبرگر پذیرایی شد.

مدیر رستوران عروس و داماد را به شام ویژه میهمان کرد و نوشیدنی تمام میهمانان نیز هدیه مدیر و پرسنل این شعبه مک دونالد به زوج جوان بود.
عروس خانم میگوید : این مراسم عالی بود و فکر میکنم به میهمانان ما بسیار خوش گذشت و همه به خوبی پذیرایی شدند.