پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

راهی ساده برای آرامش اعصاب

راهی ساده برای آرامش اعصاب


متخصصان معتقدند، یادداشت‌های روزانه درباره احساسات و شرایط می‌تواند از بار عصبی ذهن و روح افراد بكاهد و به آن‌ها در تخلیه احساسات روانی كمك كند.

گاهی فشارهای عصبی به اندازه‌ای زیاد می‌شوند كه افراد را به گریه انداخته یا موجب لرزش اندام آنها می‌شوند و گاه شرایط به اندازه‌ای وخیم می‌شود كه سكته‌های مغزی و قلبی به وقوع می‌پیوندد؛ اما متخصّصان معتقدند كه نوشتن تا حدود زیادی به كاهش استرس كمك می‌كند.

به گفته آن‌ها، یادداشت‌های روزانه درباره احساسات و شرایط می‌تواند از بار عصبی ذهن و روح افراد بكاهد و به آن‌ها در تخلیه احساسات روانی كمك كند.

كارشناسان می‌گویند افكار و احساسات خود را بدون هیچ قضاوتی روی كاغذ بیاورید. به این ترتیب از آن چه در درون شما می گذرد آگاه می‌شوید.

گام بعدی شناسایی منبع خشم و استرس و كمك به ایجاد تغییر است. بازبینی افكار و احساساتی كه به رشته تحریر درآمده‌اند به شما كمك می‌كند درك بهتری از احساسات خود داشته باشید و راه‌های كنترل آن را به مطلوب‌ترین شكل شناسایی كنید.




تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ