پارس ناز پورتال

فال و طالع بینی روز 5 مرداد 1390 !

فال و طالع بینی روز 5 مرداد 1390 !
فال و طالع بینی روز 5 مرداد 1390 !

فروردین: امروز كاملاً آمادگی دارید كه یك ترانه و آهنگ عاشقانه را در میان جمع بخوانید، اما اگر شما با صدای بلند بخوانید، حتی زیباترین ترانه‌های عاشقانه نیز شعارگونه به نظر می‌رسند. خیالهای زیبا داشتن قابل تحسین است، اما به یاد داشته باشید كه لزومی ندارد آن را به حد افراط برسانید.

اردیبهشت: شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیتهایتان شانه خالی كنید، اما بهتر است كه حدقال كاری را كه می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد كه شما بخواهید آن را اصلاح كنید. توجه كردن به خود و استراحت كردن از اینكه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام كردن كارهایتان فردا هم زمان كافی خواهید داشت.


خرداد: همه چیز گویای این است كه شما بدون دوستانتان هیچ كاری نمی‌توانید بكنید. امروز شما احساس رخوت و سستی می‌كنید و فكر می‌كنید كه توانایی كمی برای كار كردن دارید، اما زمانی كه بتوانید كاری انجام دهید خیلی خوشحال خواهید شد. نباید یك جا بنشینید و در مورد احتمالاتی كه وجود دارد بحث كنید. اصلاً اهمیتی ندارید كه شما چه تصمیمی می‌گیرید. فقط با دیگران ارتباط داشته باشید و فرصت تفریح كردن و شاد بودن را از دست ندهید.

تیر: حالا كه عطارد در سومین خانه شما (خانه ارتباطات) قرار گرفته است، شما می‌توانید در مورد تغییراتی كه به وجود آمده صحبت كنید. شما توانایی‌های خود را بازیافته‌اید و الان بهتر از همیشه می‌توانید از پس كارهای متنوع بربیاید. همان طور كه در بالا گفته شد، شما در زندگیتان به تحرك نیاز دارید، بنابراین فقط در موردش صحبت نكنید، از خانه‌تان بیرون بروید وكاری را انجام بدهید كه هم برایتان جالب باشد و هم یك كار بدنی به حساب بیاید.

مرداد: حتی اگر شما از اینكه همیشه نقش قهرمان را بازی كرده‌اید خسته شده باشید، امروز هم افراد زیادی به شما تكیه كرده‌اند و از شما می‌خواهند كه از آنها حمایت كنید. عطارد در ماه اسد قرار دارد و اگر آنها متوجه بشوند كه خودشان هم باید بیشتر تلاش كنند شما خوشحال‌تر خواهید شد. شما از اینكه یك نفر كار بقیه را هم انجام دهد ناراحت می‌شوید.

شهریور: در حالیكه عطارد سیاره بخت شما وارد نشانه‌تان می‌شود، امروز می‌تواند برای شما روزی جادویی باشد. امروز چند ساعتی را در سكوت و خلسه به تمركز كردن بگذرانید و یا برای پیاده روی كردن به طبیعت بروید. این گونه فعالیتها نه تنها از نظر روانی برایتان مفید است، بلكه به شما توانایی سر و سامان دادن به اهدافتان را می‌دهد و در نتیجه شما می‌توانید برنامه روشنی برای خود تهیه كنید كه در نهایت لبخند را بر صورت شما خواهد نشاند.

مهر: در حالی كه عطارد وارد یازدهمین خانه شما (مربوط به دوستان و فعالیتهای گروهی) می‌شود، زندگی شغلی شما كه همیشه پرمشغله بوده، امروز نسبت به روزهای قبل پرمشغله‌تر هم می‌شود. اتفاقات جدیدی كه پیش می‌آید تا حدودی شما را عصبانی می‌كند، به خصوص اگر شما بخواهید ساعتی را در خلوت و تنهایی سپری كنید. فراموش نكنید كه یازدهمین خانه شما به آینده شما مربوط می‌شود، بنابراین حتی اگر احساس می‌كنید كه به تنهایی نیاز دارید، اجازه بدهید كه رویاهایتان شما را به هر جا كه می‌خواهند با خود ببرند.

آبان: در حالیكه عطارد در یازدهمین خانه شما به چندین سیاره دیگر ملحق می‌شود، زندگی شما نیز در ظاهر خیلی خوب به نظر می‌رسد. الان وقت در خانه ماندن و فكر كردن به اینكه چه كاری می‌توانید انجام دهید نیست. لازم است كه از خانه خارج شوید مردم دیگر را ببینید و آنها هم شما را ببینند. رویا پردازی كردن را رها كنید و به روزهای دیگر موكول كنید. الان وقت این است كه خودتان را مطرح كرده و مورد تعریف و تمجید واقع بشوید.

آذر: در حالیكه شما مدافع انقلاب و اعتراض كردن هستید، برای به ثمر نشستن ایده‌های بزرگتان بیش از اندازه تلاش می‌كنید. شما می‌توانید امكانات شگفت‌انگیزی كه در همه جا وجود دارد را ببینید. صحبتهای روحیه دهنده شما به افراد دیگر هم انگیزه داده است كه در این جستجو با شما همراه شوند. اجازه ندهید این لحظه بدون اینكه اولین قدمتان را بردارید سپری شود، این قدم هر چقدر هم كه كوچك باشد، در آینده نتایج فوق العاده‌ای خواهد داشت.

دی: گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینكه به جای جلب توجه كردن بیشتر به نتیجه كارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا كمی تغییر كرده‌اید. شما می‌خواهید كارهای زیادی انجام دهید و برای انجام دادن این كارها توانایی كافی نیز دارید. اما شما به كیفیت كارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این كارها را انجام دهید. قبل از اینكه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فكر كنید، برای اینكه جلب توجه كردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن كاملاً شما را راضی نخواهد كرد.

بهمن: اكنون برایتان سخت است كه تصویر روشنی از اهدافتان در ذهن تجسم كنید، برای اینكه خیلی به اطرافیانتان وابسته شده‌اید. اگر توجه شما از كارهای خودتان به طرف شخص دیگری معطوف شده است، قبل از اینكه تصمیم مهمی بگیرید حواستان را خیلی جمع كنید. شما به هیچ وجه قصد ندارید كه چیزی را تغییر دهید، فقط این روزها باید از اهمیت روابطتتان آگاه شوید.

اسفند: اگر امروز همسر شما یا یكی از دوستانتان خیلی پرخاشگر شده است سعی كنید خونسردی خود را حفظ كنید. سریع واكنش نشان دادن باعث می‌شود طرف مقابلتان عقب نشینی كند و بنابراین شما می‌توانید برتری خود را ثابت كنید. اما این استراتژی قدیمی شده است، برای اینكه اگر كسی مجبور بشود به شكستش اعتراف كند، در حقیقت یعنی هیچ برنده‌ای وجود نداشته است. از مجادله كردن اجتناب كنید، اما چیزهایی را اعتقاد دارید واقعیت دارند را به زبان بیاورید.
طالع بینی بر اساس گروه خونی
چه پرنده ای را دوست دارید؟ (طالع بینی)
طالع بینی و روانشناسی با گلهای زیبا
شخصیت شناسی و طالع بینی با درخت
روانشناسی و طالع بینی اعداد
فال بوسیله قرآن
فال پاسور یا همان ورق ( فال احساس )
فال بوسیله رنگها و تاریخ تولد
شخصیت شناسی به وسیله انگشتر
متولدین 12 ماه از این كارها اجتناب کنید
طالع بینی و شخصیت شناسی گروه خونی
طالع بینی ورزشی
طالع بینی و روانشناسی رنگ چشم ها
فال سال 1390
طالع بینی واقعـــاً شگفت انگیز !!
طالع بینی بسیار جالب دانشجویی
طالع بینی ازدواج متولدین ماه های مختلف با هم !!
طالــــــــــــع بینـــــــی ایتـــــــالیـــــایی