پارس ناز پورتال

زنی که دیگر قرار نیست پیر شود (عکس)

زنی که دیگر قرار نیست پیر شود (عکس)
 اکثر خانمها با بالا رفتن سن خود نگران چین و چروک، موهای خاکستری، سلولیت و شل شدن عضلات هستند. اما خانم "آن بولتون" 47 ساله هیچ نشانه ای از بالا رفتن سن ندارد و همین مسئله در زندگی شخصی اش باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی شده است به طوریکه او آرزو میکند مسن تر از آنچه اکنون هست باشد.


او که دارای 4 فرزند است میگوید اغلب با دختران جوان اشتباه گرفته میشود و تصمیم دارد با استفاده از عمل جراحی چهره اش را به سن واقعی اش نزدیکتر کند.
او میگوید این زیبایی و جوان ماندن باعث برهم خوردن ازدواجش شد و همچنین طی اتفاق مشابه او دو بار دچار شکست عشقی شد و حتی دوستانش نیز به این دلیل که جوان ماندن او برای شوهران آنها جذاب به نظر میرسید او را ترک کرده اند . پسر بزرگش به این دلیل که همیشه مادرش با دوست دختر او اشتباه گرفته میشد و مجبور بود برای همه توضیح دهد تصمیم گرفت دیگر با او جایی نرود و همین امر باعث تنهایی بیش از اندازه خانم بولتون شده است.

 

زنی که دیگر قرار نیست پیر شود (عکس)
 

زنی که دیگر قرار نیست پیر شود (عکس)
 

او توضیح میدهد همسر اولش به دلیل اینکه او جوان مانده و زیبا به نظر می رسد توجه مردان جوان را به خود جلب میکرد بعد از 15 سال زندگی مشترک از او جدا شد ، بعد از او وی دوبار به دلیل مشابهی در رابطه عشقی اش دچار شکست شد و اکنون از اینکه مجبور باشد برای همه عمر تنها بماند نگران است.
او میگوید اگرچه این شرایط برای بسیاری از زنان چیزی شبیه رویا و آرزوست اما من از آن خسته شده ام و امیدوارم بتوانم روزی به زندگی عادی بازگردم . من نگران تنها ماندن در آینده هستم و امیدوارم عمل جراحی بتواند به من کمک کند تا چهره ای متناسب با سنم داشته باشم.