پارس ناز پورتال

پسری که در حین رانندگی آب تنی هم می کرد (عکس)

پسری که در حین رانندگی آب تنی هم می کرد (عکس)
به گزارش پارس ناز، برای استفاده از استخر باید حتما به محل های مخصوص مراجعه کرد و همچنین هربار نیاز به صرف هزینه است نکته دیگر در مورد استخرها آن است که نمی توان همیشه از آن ها استفاده کرد و در دسترس نیستند.

چندی پیش در آلمان پلیس بزرگراه خودروی بسیار عجیبی را متوقف کرد و راننده آن نیز چند روزی را در بازداشتگاه گذراند. این خودرو که یک "بی ام دبلیو" قدیمی بود پس از کمی تغییرات تبدیل به یک استخر متحرک شده بود و در خیابان ها حرکت می کرد.


صاحب 27 ساله این خودرو برای فرار از گرما و همچنین ساخت یک خودروی منحصر به فرد دست به این کار زده و تقریبا هم قیمت خودرو برای تغییر دادن محیط داخلی آن خرج کرده بود. البته به میزان زیادی از توان ان خودرو به خطار سنگین شدن کاهش یافته است.

او برای اینکار تمامی صندلی ها را خارج کرده و درون خودرو را با موادی مانند سیمان یا عایق های ضد آب پوشانده بود تا خودرو بتواند در حالی که مملو از آب است حرکت کند.

او که چند روزی با خودرواش در خیابان ها رانندگی کرد است بالاخره توسط پلیس دستگیر شد و این استخر متحرک فعلا در پارکینگ قرار دارد. پلیس ها زمانی که دیده بودند با هر دست انداز مقداری آب از خودرو خارج می شود به آن مشکوک شده و پس از متوقف کردنش متوجه این استخر شدند.