پارس ناز پورتال

شوکه شدن زن و شوهر بعد از برگشت از مسافرت (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
شوکه شدن  زن و شوهر بعد از برگشت از  مسافرت (عکس)
 تخریب خانه های فرسوده از طریق اصولی، کاری است که شرکت های خاص انجام میدهند تا خانه به خودی خود خراب نشده و حادثه ای به وجود نیاورد. این شرکت ها معمولا از وسیله های مناسب و افراد خبره برای کار تخریب استفاده می کنند.
با توجه به آنکه کارهای ساختمانی نیاز به دقت بالایی دارد، یک شرکت در تگزاس چندی پیش دچار اشتباهی مهلک شد. اشتباهی که باعث بی خانمان گشتن یک خانواده گردید. این شرکت در حرکتی عجیب ساختمانی خانه ای را به اشتباه خراب کرد.

 

شوکه شدن  زن و شوهر بعد از برگشت از  مسافرت (عکس)


این شرکت ساختمانی که اسمی از آن برده نشده است برای تخریب خانه ای اعزام می شود اما آن ها با رسیدن به محل خانه ای که بغل دست خانه اصلی بود را خراب میکنند و وقتی صاحب خانه به محل می رسد فقط با یک زمین خالی روبرو می شود.

دیوید آندروود به همراه همسرش در مسافرت بود و زمانی که به خانه برگشت تنها با یک زمین خالی روبرو شد. ان ها بعد از پرس جو متوجه شدند شرکت ساختمانی خانه ان ها را تخریب کرده است و تمام ضایعات ان را نیز جمع کرده است!

صاحب این خانه که حالا بی خانمان شده است تنها از این شرکت ساختمانی شکایت کرده و منتظر آن است تا شاید بتواند خسارت چندصدهزار دلاری خود را از این شرکت دریافت کند.  این خانه به گفته او در دوران بچگی توسط پدرش ساخته شده بود و خاطرات بسیاری را در دل خود داشت.

منبع:باشگاه خبرنگاران