پارس ناز پورتال

پیامک با موضوع اختلاس

مجموعه : اس ام اس جدید
پیامک با موضوع اختلاس

بعد از رو شدن ماجرای اختلاس بزرگ بانکی و گیر افتادن عوامل اصلی آن به دست دادگاه، و البته اینکه این عزیزان کلاً خودشان را بی‌گناه دانسته‌اند، بیم آن می‌رود که فرهنگ این عمل خفن! جا بیفتد بین مردم و آن وقت باید یک خر بیاوریم محض بار زدن باقالی!!! و به این دلیل که معلوم نیست با این روند توسعه کشاورزی، تا چند وقت دیگر باقالی داشته باشیم، لذا بهتر است کار فرهنگی کنیم و علیه اختلاس تا سر حد جان، فعالیت داشته باشیم.

در همین باب، تعدادی پیامک تقدیم حضورتان می‌شود با همین موضوع که می‌تواند جالب توجه باشد.

.

.
.
.
.

 

تفاوت میان پول‌ها

پول، حلال مشکلات است اگر اسکناس باشد، باعث بروز مشکل می‌شود اگر حاصل اختلاس باشد!(حرف دل متهم اختلاس میلیاردی در دادگاه)

 

.

.
.
.
.

 

توصیه یک مفسد اقتصادی

اختلاس واژه بدی نیست! البته تا زمانی که ماجرایش لو نرفته و برنامه‌هایش بین خودمان مانده باشد! (از سخنان یک مفسد اقتصادی در حال ترغیب دیگران به اختلاس)

 

.

.
.
.
.

 

ایران مال بابامه

اختلاس شغل شریفی است که قوه قضائیه آن را به رسمیت نشناخته و دادگاه بیخودی چوب می‌کند توی آستین کسی که از این کارا بکنه! خواستم بگم اینه اوضاع حقوق بشر تو ایران!(شبکه ماهواره‌ای “ایران مال بابامه”)

 
.

.
.
.
.

 

ساخت کلمات تازه بعد از موضوع اختلاس

اختلاس: هدایت پول بانک‌ها به جیب بعضی‌ها / مُتِخلِس: کسی که اختلاس کرده و الان خارج از کشور دارد کیف می‌کند / خُلاسه: آنچه از حاصل دسترنج  مُتِخلِس است. مَخلَس: جایی که برای اختلاس کردن مناسب است / مُخلِس: کسی که خوب بلد است اختلاس کند /  تَخَلُّس: اختلاس کردن به میزان خیلی زیاد، تا حدی که گند کار در بیاید و لو برود!

 
.

.
.
.
.

 

بانک…….

لعنت بر پدر و مادر کسی که در این مکان اختلاس کند (دیوار نوشت شعبه بانک بووووق)

 


.

.
.
.
.

 

مفسدان اقتصادی هم دل دارند

این قدر به بودنت احتیاج دارم که حتی حاضرم بخاطرت دست به اختلاس بزنم تا بیارمت پیش خودم(عاشقانه‌های یک مفسد اقتصادی خطاب به اسکناس)

 


.

.
.
.
.

 

جوانان عزیز توجه کنید

جوانانی که قصد دارند در آینده شغل شریف اختلاس‌گر را برگزیده و آینده مالی خود را تأمین نمایند، به‌خاطر داشته باشند که با این کار ممکن است فقط آب خنک مصرفی را در طول تحمل دوران حبس ابد تأمین کرده و بقیه مایحتاج‌شان بماند روی زمین! (وصیت یکی از مفسدان اقتصادی)