پارس ناز پورتال

معرفی خودرو جک J5

معرفی خودرو  جک J5

 جک J5 نام سرباز جدید کرمان‌موتور است که قرار است به جنگ پژو پارس ELX، پژو ۲۰۶SD و ولیکس C30 (که هنوز به بازار نیامده) برود. اخیرا کرمان‌موتور با عرضه محصولاتی مانند لیفان x60 خط و نشانی برای رقبا کشیده و این بار نیز با عرضه جک J5 می‌خواهد جایی محکم برای خود در بازار زیر ۳۰ میلیونی‌ها باز کند. با نگاه اول به این

تازه وارد، نقصی در طراحی آن پیدا نمی‌کنید و شاید دیگر دوران خودروهای چینی با طراحی‌های ناموزون گذشته باشد و زنگ خطر برای بعضی خودروسازان داخلی به صدا در آمده است! شرکت پینین فارینا برای طراحی این خودرو دست بالا زده است و هماهنگی کاملی بین اجزای این خودرو به چشم می‌خورد.

در داخل جک J5، طراحی هماهنگ و قابل قبولی مشاهده می‌شود که اگر کرمان‌موتور بتواند با کیفیت مناسبی آن را به بازار عرضه کند، می‌‌تواند تاثیر خوبی در فروش آن بگذارد.
تجهیزات بکار رفته در این خودروی چینی بسیار کامل هستند و نمی‌تواند از این نظر از رقیبان شکست بخورد. ترمزهای ABS و EBD، سانروف، آینه‌ها و شیشه‌های بالابر برقی، چراغ‌های مه‌شکن، روکش چرمی صندلی‌ها، سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و DVD و کنترل از روی فرمان از جمله تجهیزات بکار رفته بر روی این خودرو می‌باشند.

لیست بلند بالای تجهیزات، پیشرانه نسبتا ضعیف و اقتصادی ۱٫۵ لیتری و قیمتی در محدوده زیر ۳۰ میلیون تومان، می‌تواند جک J5 را به عنوان یک گزینه مناسب برای خانواده‌های کم جمعیت مطرح کند.

بروزرسانی در ۱۶ فروردین ۹۲: طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات، قیمت جک J5 محصول کرمان موتور ۵۹٫۹ میلیون تومان اعلام شده است.