پارس ناز پورتال

زنان مشهوری که از شوهران خود پر درامد تر هستند

مجموعه : اخبار سینما
زنان مشهوری که از شوهران خود پر درامد تر هستند
 در دنیا رسم بر این است که مردها نان  آور خانه باشند و مردانی که نتوانند این مهمترین وظیفه خود را به خوبی انجام دهند، مورد عتاب خانواده هایشان قرار می گیرند.

ذهنیت دیگری که بسیاری از مردم دنیا از جمله خود ما داریم این است که در صورتی که زن هم سر کار برود درآمد مرد باید بیشتر از درآمد زن باشد، اما این داستان برای ستارگان زن هالیوود کمی متفاوت است.

بسیاری از ستارگان زن هالیوود درآمد و ثروتی بسیار بیشتر از همسران و همراهان خود دارند و با این قضیه هم ظاهرا مشکلی ندارند. در این گزارش به معرفی 10 زن هالیوودی می پردازید که ثروت و درآمدشان با شوهرانشان قابل مقایسه نیست.

1. جسیکا سیمپسون


برای کسی مثل جسیکا سیمپسون چندان ساده نیست که مردی را پیدا کند که به اندازه خودش در کار و حتی پول درآوردن موفق باشد. این ستاره تلویزیونی و سینمایی زرنگ و دانا در بیزینس هم موفقیت های قابل توجهی دارد و خط تولیدی برای محصولات مو و زیبایی دارد. ضمن اینکه در کار طراحی کفش، کیف های دستی و عطر هم هست.

خب ناگفته پیداست که حتی در آمریکا هم شوهری پیدا نمی شود که ثروتش بالاتر از ثروت 100 میلیون دلاری این خانم باشد. به هر حال او خوشبختی را در کنار اریک جانسون، بازیکن پیشین NFL، لیگ حرفه ای فوتبال آمریکایی تجربه می کند.


2. کریس جنر

زنان مشهوری که از شوهران خود پر درامد تر هستند

این خانم بیش از هر چیز به خاطر اینکه مادر کیم کارداشیان، ستاره مشهور هالیوود است، شناخته می شود، هر چند شخصیتی تلویزیونی، تهیه کننده تلویزیون و یک بیزینس من هم هست.

همسر خانم جنر، بروس جنر، دارنده مدال طلای المپیک تابستانی 1976 است، اما شهرت فعلی اش بیش از هر چیز به خاطر همسرش است.

خانم جنر در حال حاضر مدیریت بیزینس های خانواده اش را بر عهده دارد و در کنار آن نیز به بیزینس های شخصی هم مشغول است.


3. اپرا وینفری

زنان مشهوری که از شوهران خود پر درامد تر هستند

یکی از محبوبترین شخصیت های تلویزیونی در آمریکا و حتی کل دنیا، اپرا وینفری است که با نگاهی به ثروت 3 میلیارد دلاری اش به سادگی می توان دریافت که او جزو ثروتمندترین زنان جهان است و رسیدن به این ثروت هم کار هر کسی نیست.

همراه زندگی اش استفان گراهام هم بیزینسمن موفقی است و مدیریت یک شرکت بزرگ را برعهده دارد، اما هر چقدر هم که درآمد و ثروت داشته باشد به گرد پای خانم وینفری هم نمی رسد!


4. جنیفر لوپز

زنان مشهوری که از شوهران خود پر درامد تر هستند

مجله فوربس اخیرا از جنیفر لوپز به عنوان قدرتمندترین سلبریتی نام برده است و همراهش خیلی باید از او سرتر باشد که از قدرتمندترین سلبریتی دنیا پیشی بگیرد، چه به لحاظ شهرت و محبوبیت و چه به لحاظ ثروت و درآمد.

در میزان ثروت خانم لوپز همین بس که سال گذشته خانه ای به ارزش حدود 52 میلیون دلار خریده است.


5. بتنی فرانکل

زنان مشهوری که از شوهران خود پر درامد تر هستند

این روزها باب شده که می گویند پسر های بیکار دنبال زن شاغل می گردند که خیالشان از بابت خرج زندگی راحت باشد! حالا حکایت بتنی فرانکل و شوهرش است. همسر خانم فرانکل،جیسون هوپی کار ندارد ام در عوض همسری پولدار و مشهور دارد که خیلی هم برایش ارزش قائل است.

خانم فرانکل شخصیتی تلویزیونی، نویسنده، کارآفرین و سرآشپز است.

مسئله بیکاری شاید در ظاهر نارحتی برای آقای جیسون نداشته باشد، اما کسی از دلش خبر ندارد!


6. گوئن استفانی

زنان مشهوری که از شوهران خود پر درامد تر هستند
این خواننده
و طراح مد هم با همراهی گاوین روسدیل از شغل مشترکشان و موفقیت هایی که در آن در زمینه موسیقی کسب می کنند، لذت می برند. خانم استفانی البته خواننده با کارهای انفرادی زیاد و خواننده موفق و مهم و همچنین طراح مد نیز هست، اما همسرش که ده سال است با هم زندگی می کنند، عضو یک گروه موسیقی است. پس طبیعی است که ثروت استفانی از شوهرش بیشتر باشد.


7. کایرا سدویک

زنان مشهوری که از شوهران خود پر درامد تر هستند

همسر کایرا سدویک هم همکارش است و این خانم بازیگر به همراه همسرش کیوین بیکون از شغل خود کاملا راضی و خشنود هستند، اما درخشش خانم بازیگر از آقای بازیگر بیشتر است و طبیعتا پول بیشتری هم بابت این درخشش زیاد می گیرد. او برای هر اپیزود درام تازه اش چیزی نردیک به 300 هزار دلار دریافت کرده است.


8. سارا جسیکا پارکر

زنان مشهوری که از شوهران خود پر درامد تر هستند

سارا جسیکا پارکر هم با همسرش متیو برودریک همکار است، اما او نیز مانند کایرا از همسرش خیلی بیشتر می درخشد و با ایفای نقش های اصلی سر خود را شلوغ کرده است و درآمد خوبی هم دارد، کاری که همسرش انجام نمی دهد و با این تفاسیر طبیعی است که درآمد خانم بازیگر از همسرش بیشتر باشد.


9. جنیفر آنیستون

زنان مشهوری که از شوهران خود پر درامد تر هستند

جنیفر آنیستون هم که همسر سابق برد پیت بود و در سال 2005 از او جدا شد، به زودی قرار است با جاستین سروکس ازدواج کند، اما خوب درآمد و ثروت شوهر آینده اش به پای او نمی رسد. او حتی خانه ای برای شوهرش هم خریده است. ثروت خانم آنیستون به بیش از 100 میلیون دلار می رسد.


10. مریل استریپ

زنان مشهوری که از شوهران خود پر درامد تر هستند

خانم استریپ همه نوع جایزه ای در ویترین افتخارات خود به عنوان بازیگر دارد و از امی و گلدن گلوب گرفته تا سه اسکار در ویترینش یافت می شود. ثروت این بانوی بااستعداد دنیای بازیگری به 50 میلیون دلار می رسد و در کنار دن گامر زندگی خوبی دارد هرچند درآمد و ثروتی بیش از او دارد.

منبع:بانکی