پارس ناز پورتال

معرفی چیدمان همه پسند

مجموعه : دکوراسیون
معرفی چیدمان همه پسند

در دسترس بودن لباس‌ها، لوازم شخصی، كیف و كفش در اتاق خواب و نوع چیدمان آنها یكی از بزرگ‌ترین دغدغه خانم‌های خانه‌دار است. آنچه می‌خوانید ساده‌ترین و كاربردی‌ترین نكاتی است كه با كمك آن می‌توانید به اتاق خواب و كمد لباس‌هایتان سامان ببخشید.

1. از هر فضای خالی باید به نحو احسن استفاده كرد، بنابراین در اتاق خواب فضای خالی زیر تخت بهترین محیط برای نگهداری برخی از وسایل، لباس‌ها و ملحفه‌هاست. تنها كافی است با كمك سبدها، كشوها یا جعبه‌های چوبی كوچك فضایی مناسب و امن برای این وسایل زیر تخت در نظر گرفت.

2. برای جمع آوری لباس‌ها و ملحفه‌های كثیف و استفاده شده، بهترین كار آویزان كردن كیسه‌ای پارچه‌ای پشت در اتاق خواب است تا لباس‌های پوشیده شده را درون آن گذاشته و هر هفته آنها را برای شست‌وشو جمع‌آوری كنیم.

3. پشت در اتاق خواب از گیره‌های S مانند برای آویزان كردن كلاه و چترهای مردانه، زنانه و كودكانه‌ای كه در خانه دارید، استفاده كنید.

4. اگر همسرتان علاقه زیادی به دستمال گردن وكمربند و انواع و اقسام آنها را در كمد لباس‌ دارد، بهترین راه برای نظم بخشیدن به آنها استفاده از یك جعبه مشبك است كه هر یك از دستمال‌ها را تا كرده و مرتب درون یكی از شبكه‌های آن قرار دهید. به این ترتیب دستمال‌ها چروك نمی‌شوند و دسترسی به آنها نیز آسان‌تر می شود.

5. اگر در خانه پارچه‌های قدیمی و بدون استفاده دارید از آنها برای دوختن كیف‌های پارچه‌ای استفاده كنید و از این كیف‌ها برای تمیز نگه داشتن كفش‌ها و كیف‌های دستی خود به کار ببرید.

6. اگر در اتاقتان آرشیوی از روزنامه یا مجله‌های مختلف دارید و از جا مجلهای استفاده نمیکنید توصیه می‌كنیم برای هر یك از آنها فولدر یا پوشه‌ای تهیه كنید و آنها را با سلیقه در قفسه‌ها قرار دهید.