پارس ناز پورتال

خودرویی که مواقع ضروری موتورسیکلت می شود (عکس)

در ساخت خودروهای شخصی طراحان همیشه راحتی و امکانات را در کنار هم مدنظر می گیرند تا به نتیجه دلخواه مشتری برسند. آن ها سعی می کنند در طرح هایی که برای آینده دارند امکانات باورنکردنی را قرار دهند تا بازار را به سوی خود بکشند.


استفاده از طرح های عجیب یکی از کارهایی است که برخی از خودروسازان انجام می دهند، آن ها خودروهایی را می سازند که دارای شکلی عجیب بوده و امکاناتی باورنکردنی داشته باشند. همچنین این خودروها برای برطرف کردن مشکلات بزرگ جامعه امروز طراحی می شوند.


"بابین کیل" طراحی است که نمونه هایی از یک خودروی جالب را رونمایی کرده است. این خودرو که هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده است یک ترکیب جالب از خودرو و موتورسیکلت است اما این ترکیب به متفاوت ترین شکل خود پیاده شده است.

در این خودرو چرخ ها می توانند به موتورسیکلت تبدیل شوند تا در زمان ترافیک به کمک شما بیایند. هر کدام از تایرها به تنهایی یک موتورسیکلت هستند و هر کدام یک موتور جداگانه دارند تا در زمان جداسازی بتوان از آن ها به راحتی استفاده کرد.



برای آنکه چرخ ها از جای خود خارج شوند تنها کافی است با یک ضربه سپر از جایش خارج شده و سپس به راحتی هر کدام از لاستیک ها می توانند به موتورسیکلت تبدیل شوند. از دیگر امکانات این خودرو می توان به سلول های خورشیدی روی سقف آن اشاره کرد که انرژی خودرو را تامین می کند…..


منبع: باشگاه خبرنگاران