پارس ناز پورتال

هم بازی شدن پیمان معادی با کریستن استیوارت

مجموعه : اخبار سینما
هم بازی شدن پیمان معادی با کریستن استیوارت
 

بازیگر فیلم برنده اسکار «جدایی نادر از سیمین» در فیلمی سینمایی با کریستن استیوارت ستاره سری فیلم‌های «گرگ و میش» همبازی می‌شود

این فیلم «اردوگاه اشعه ایکس» (Camp X-Ray) نام دارد و پیتر ستلر آن را بر مبنای فیلمنامه‌ای از خودش کارگردانی خواهد کرد.

کریستن استیوارت در این فیلم نقش یک سرباز جدید به نام کول را بازی می‌کند که بین او و علی (پیمان معادی)، یکی از زندانیان گوانتانامو که هشت سال است، در زندان به سر می‌برد، دوستی نامعمول شکل می‌گیرد.

«اردوگاه اشعه ایکس» را جینا گوان و سوفیا لین تهیه می‌کنند. دیوید گوردون گرین یکی از مدیران تولید این پروژه است.

معادی فیلم «آخرین شوالیه‌ها» (The Last Knights) به کارگردانی کازواکی کیریا را در مرحله پس از تولید دارد که در آن با مورگان فریمن و کلایو اوئن همبازی است.

او این روزها در فیلم سینمایی «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی بازی می‌کند و در مقام کارگردان فیلم «برف روی کاج‌ها» را روی پرده سینماها دارد.

حضور سینمایی معادی به عنوان بازیگر با فیلم «درباره الی» ساخته اصغر فرهادی آغاز شد و او با نقش آفرینی در فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی فرهادی موقعیت خود را تثبیت کرد.

معادی برای این فیلم جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد را از جشنواره فیلم برلین دریافت کرد.

استیوارت پارسال پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود شناخته شد.

او برابر با فهرست مجله فوربس از مه 2011 تا مه 2012 حدود 34.5 میلیون دلار درآمد داشت که بخش زیادی از مبلغ به خاطر 12.5 میلیون دلار دریافتی استیوارت بابت هر کدام از دو فیلم «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: سپیده‌دم» بود.

استیوارت پارسال در فهرست فوربس بالاتر از چهره‌هایی چون کامرون دیاز، ساندرا بولاک، آنجلینا جولی، چارلیز ترون، جولیا رابرتز و سارا جسیکا پارکر قرار گرفت.

————

منبع: خبرآنلاین