پارس ناز پورتال

نقش آفرینی اردشیر رستمی در دردسرهای شیرین

مجموعه : اخبار سینما
نقش آفرینی  اردشیر رستمی در دردسرهای شیرین

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» از حضور اردشیر رستمی به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم کمال تبریزی و آغاز فیلمبرداری از مردادماه خبر داد.

محمدعلی حسین‌نژاد تهیه کننده باسابقه سینمای ایران  در خصوص زمان آغاز پیش تولید «دردسرهای شیرین» گفت: برای شروع رسمی پیش تولید منتظر  صدور پروانه ساخت بودیم و با صادر شدن پروانه ساخت از همین امروز پیش تولید کار شروع شده است.

وی افزود: پیش تولید یک ماه به طول خواهد انجامید و از آنجائیکه این فیلم نیاز به لوکشین‌های ویژه‌ای دارد ابتدا باید لوکشین‌ها را انتخاب کنیم و بعد بتوانیم دکورهای مناسب را در این لوکشین‌ها بازسازی کنیم که امیدوارم بتوانیم ظرف یکماه آینده این کار را انجام دهیم و از اول مرداد فیلمبرداری را کلید بزنیم.

تهیه‌کننده «دردسرهای شیرین» در خصوص عوامل این فیلم گفت: به زودی قراردادها را نهایی خواهیم کرد اما به احتمال فراوان اردشیر رستمی یکی از بازیگران اصلی کار خواهد بود.

حسین نژاد درباره موضوع خاص فیلم جدید کمال تبریزی اظهار داشت: این فیلم یک کمدی رمانتیک است و محور اصلی قصه در مورد انرژی‌های جدید و استفاده درست از انرژی‌های مفید است که بخش های کوچکی از نماهای عمومی طبیعت در مناطق روستایی و عشایرنشین فیلمبرداری خواهد شد.

وی همچنین درباره روند نگارش فیلمنامه توضیح داد: در تهیه فیلمنامه سعی کردیم کاری دقیق و حساب شده روی سناریو انجام دهیم. نگارش فیلمنامه دو سال به طول انجامید تا مفاهیمی که مد نظر ماست از جمله  مقولاتی چون  پاکی طبیعت و محیط زیست، انرژی‌های پاک، مصرف بهتر و پاک‌تر از انرژی به صورت غیرمستقیم و در قالب قصه‌ای جذاب طنز و کمدی رمانتیک به مخاطب ارایه شود.

تهیه‌کننده «دردسرهای شیرین» درباره تلاش برای جذب مخاطب برای ارایه مضامینی از این دست گفت: ما همه تلاش خود را معطوف کردیم تا فیلمنامه‌ای آماده کنیم با موضوع کمدی رمانتیک، ساختار سناریو به نحوی در نظر گرفته شده که علاقمندان به سینمای قصه گو از آن استفاده کنند و قصه فیلم و شخصیت‌ها را دنبال کنند و حتی المقدور به لحاظ حسی توجه مخاطب از طریق درگیر شدن با دغدغه‌های شخصی و کنش و واکنش‌هایی که شخصیت‌های داستان با آن مواجه هستند به مقولات مد نظر جلب شود.
————–

منبع: فارس