پارس ناز پورتال

کار عجیب یک مادر برای زیبا شدن دخترش (عکس)

کار عجیب یک مادر برای زیبا شدن دخترش (عکس)
 یک مادر کره ای به طور کامل فرم صورت دخترش را تغییر داد ولی احتمالا باور نخواهید کرد اگر بدانید با چه چیزی این کار را کرده است!

این مادر که در یک شو معروف کره ای به نام "ویروس مریخی" دیده شده بود، توضیح داد که وقتی دخترش به دنیا آمد ، او فکر می کرد که دخترش زشت است و دچار افسردگی پس از زایمان شد.
ولی به جای آنکه پول زیادی را صرف جراحی پلاستیک دخترش کند سعی کرد تا با یک روش زیبایی بسیار غیر معمول او را زیبا کند!
این طور که به نظر می رسد این زن حتی در زمان کودکی، دخترش را زشت دیده و نگران آن بوده که در بزرگسالی او صورت غیر جذاب، بزرگ و چاقی داشته باشد. بنابراین او شروع به تغییر دادن شکل دخترش با استفاده از قاشق می کند!
 

 

 به محض آنکه کودک به سن 2 سالگی می رسد، او به دفعات منظم و هر روز شروع به ماساژ صورتش با قاشق کرد. هدف او آن بود که صورت دخترش کوچک تر و لاغرتر شود و چانه اش نوک تیز تر شده و صورتش زیاد گرد نباشد و پلکش به طور زیبایی نشان داده شود.

 او هر روز صورت کودک را با قاشق سرد ماساژ داده و در قسمت بالای چشمانش به مدت 20 دقیقه هر روز این کار را انجام می داد. جالب است بدانید که این کار وقتی عجیب تر می شود که بدانید او حتی تا الان که دخترش 16 ساله شده است همان کار را به صورت روزانه انجام می دهد.

هرچند که با دیدن عکس های قبل و بعد این دختر خانم، واقعا نمی توان تفاوت خاصی را در او مشاهده کرد. این دختر حتی در کودکی زیبا بوده و اکنون نیز تبدیل به دختری زیبا شده است و برخلاف خواسته مادرش که سعی داشت صورت گرد او را عوض کرده و به او چانه تیزی بدهد، بعد از گذشت این درمان، او همچنان صورت گردی دارد!

منبع: پرشین وی