پارس ناز پورتال

زندگی یک زن هندی با 5 شوهرش (عکس)

زندگی یک زن هندی با 5 شوهرش (عکس)
 
در شمال هند در برخی روستاها همچون دهردون، خانواده های چند شوهری مرسوم است که فرزندان پسر در خانواده با ازدواج اولین برادر، به وی پیوسته و زندگی شان را با وی ادامه می دهند! گفته می شود پسران خانواده از این رو دست به این کار می زنند تا میراث پدریشان کمتر بین وراث تقسیم شده و شریک کمتری پیدا کند! آن زن جوانی که در تصویر زیر می‌بینید خم رجا نام دارد و عروس پنج برادر است.
 
رجای ۲۱ اولین بار با یک برادر هم خانه شد و پس از آن چهار برادر د‌یگر شوهر قانونی اش شده‌اند . در نتیجه طفلی به دنیا آمد و او را جی نام گذاشتند
اکنون رجا نمی‌داند ,که این فرزند از کدامی از برادران است. رجا در ابتدا گویا شرم میداشته‌ است ولی تدریجاً به پنج شوهری عادت کرده ,امروز خود را خوشبخت می‌شمارد!
نکته جالب در این است که همه زنان در این روستا میزبان پنج همسر نیستند، تنها رجا این طور است چراکه زنا دیگر نهایتاً سه همسر دارند.

زندگی یک زن هندی با 5 شوهرش (عکس)
 

 رجا اولبار به همسری گدو ویرمه ۲۱ – ساله درآمد وبعد بیج ۳۲ – ‌ساله ,سان‌تر به سانتی رمه ۲۸ – ‌ساله ,پس به گاپل ۲۶ – ‌ساله و نهایت به دنیش ۱۸ – ‌ساله …
همچنین رجا خم نمی‌داند ,که پسر یک و نیم ساله‌اش جیjey از کدام همسرش است ,لاکن او همه پنج شوهرش را دوست میداشته‌است و همسرانش نیز به او مهر دارند, زیرا هر یک پنج برادر برابر اظهار دارند ,که شاید پسر از او باشد!شاید این روستا را باید مکان حرام‌زاده‌ها بنامیم و شکر می‌کنیم که دین مان اسلام است و ما را از این گمراهی رهانیده‌ است.