جنجال نویسنده ایرانی برای قانونی دانستن تجاوز جنسی در کانادا+عکس جنجال نویسنده ایرانی برای قانونی دانستن تجاوز جنسی در کانادا+عکس متفاوت بودن را در این خانم جوان احساس کنید (عکس) متفاوت بودن را در این خانم جوان احساس کنید (عکس) فایده شیر خر؟؟؟ فایده شیر خر؟؟؟ زباله هایی که با رقص نور جان میگیرند زباله هایی که با رقص نور جان میگیرند بدن جذاب و شگفت انگیز این زن + عکس بدن جذاب و شگفت انگیز این زن + عکس صورت این دختر را بعد از عمل زیبایی ببینید صورت این دختر را بعد از عمل زیبایی ببینید بادیگاردهای خوش تیپ آرزوی مهدیس را برآورده کردند بادیگاردهای خوش تیپ آرزوی مهدیس را برآورده کردند لاک ناخن طلا هم به بازار آمد! +عکس لاک ناخن طلا هم به بازار آمد! +عکس زندگی جالب ایوان اشپیگل، جوان ترین میلیاردر دنیا و مدیر اصلی اسنپ چت زندگی جالب ایوان اشپیگل، جوان ترین میلیاردر دنیا و مدیر اصلی اسنپ چت فردی که از دیوار راست بالا می رود فردی که از دیوار راست بالا می رود بنجامین فرانکلین لازم است گاهی بد باشیم بنجامین فرانکلین لازم است گاهی بد باشیم مردی عجیب که با خوردن قرص به یک خانم تبدیل شد +عکس مردی عجیب که با خوردن قرص به یک خانم تبدیل شد +عکس شجاعت دو خانم در فراری دادن خرس آدمخوار (عکس) شجاعت دو خانم در فراری دادن خرس آدمخوار (عکس) زن باردار هفته ها بعد از زایمان متوجه تولد فرزندش شد +عکس زن باردار هفته ها بعد از زایمان متوجه تولد فرزندش شد +عکس زنی که بعد از ۲۳ بار ازدواج هنوز عاشق ازدواج است + عکس زنی که بعد از ۲۳ بار ازدواج هنوز عاشق ازدواج است + عکس parsnaz روز جهانی دوچرخه سواری عریان + تصویر 8 نکته ای که برای موفقیت در زندگی باید از آن پرهیز کنید 8 نکته ای که برای موفقیت در زندگی باید از آن پرهیز کنید دختری که هیچ وقت نمی تواند شاد باشد + عکس دختری که هیچ وقت نمی تواند شاد باشد + عکس یکی از عجیب ترین حمام های زنان در جهان (عکس) یکی از عجیب ترین حمام های زنان در جهان (عکس) عمل عجیب پیوند دست به مچ پا (عکس) عمل عجیب پیوند دست به مچ پا (عکس)

کشف شبیه‌ ترین سیاره به زمین

دانشمندان ناسا مدعی کشف شبیه‌ترین سیاره به زمین و بهترین نامزد میزبانی حیات، توسط تلسکوپ فضایی کپلر شدند.

از فوریه سال 2012 میلادی تاکنون، تلسکوپ فضایی کپلر ناسا موفق به کشف 461 سیاره بیگانه با میزبانی احتمالی حیات شده است که تعداد این سیارات را به دو هزار و 740 سیاره در مدار دو هزار و 36 ستاره رسانده است.

در نشست اخیر انجمن نجوم آمریکا (AAS)‌ در لانگ بیچ کالیفرنیا، خبر کشف 17 میلیارد سیاره بیگانه در ابعاد زمین، همچنین شناسایی سیاره شبه زمین KOI 172.2 توسط تلسکوپ فضایی کپلر منتشر شد.

سیاره شبه زمین KOI 172.2 با قطری 1.5 برابر زمین در منطقه قابل سکونت ستاره میزبان در حال چرخش است که به معنای احتمال وجود آب بشکل مایع و داشتن گرانشی شبیه زمین است.

طول یکسال در این سیاره 242 روز است و همه این ویژگی ها، سیاره KOI 172.2 یا دوقلوی جدید زمین را بعنوان بهترین کاندید میزبانی حیات معرفی می کند.

«ناتالی باتالا» از اخترشناسان ناسا تأکید می کند: این کشف بسیار حیرت انگیز است، چراکه سیاره ای شبه زمین در منطقه قابل سکونت ستاره میزبان با شباهت به خورشید منظومه شمسی شناسایی کرده ایم.

با کمک داده های جدید تلسکوپ های پرقدرتی مانند تلسکوپ کپلر، کشف سیارات بیگانه در ابعاد زمین 43 درصد و سیارات ابر زمین 21 درصد افزایش یافته است؛ این داده ها نشان می دهد که 100 میلیارد ستاره کهکشان راه شیری دست کم میزبان یک سیاره بیگانه هستند.