پارس ناز پورتال

جلوه بیشتر خانه با دکوراسیون سنتی هند

مجموعه : دکوراسیون
جلوه بیشتر خانه با دکوراسیون سنتی هند

اگر می خواهید دکوراسیون شما امروزی تر باشد، به جای مبلمان استیل از چوب های رنگ روشن با رومبلی ساده، پرده و ملافه های کم رنگ استفاده کنید.

دکوراسیون سنتی هند :


اساس کار استفاده از طرح های پیچ در پیچ است که با انتخاب دقیق پارچه، پرده، صنایع دستی طرح دار و برجسته یا منبت کاری امکان پذیر است.

در انتخاب طرح و رنگ های تند ( مانند قرمز، نارنجی، لیمویی، زرد و بنفش ) برای یک اتاق جسارت به خرج دهید و سایه های نقره ای و طلایی را برای تاریک تر یا روشن تر کردن آن فراموش نکنید.

اگر تمایل به استفاده از رنگ های خیلی تند را ندارید، می توانید از آن ها کم تر استفاده کنید یا آن ها را با رنگ های فیروزه ای و لیمویی متعادل کنید. به یاد داشته باشید که دکوراسیون هندی بر اساس تضاد رنگ هاست نه هماهنگی آن ها. برای رسیدن به نتیجه مطلوب بهتر است به سه رنگ مختلف اکتفا کنید.

ترکیب طرح ها نیز کلید رسیدن به این دکوراسیون است. پارچه های حریر گل دار همراه با پرده های لطیف و نازک زیبایی خاصی به خانه شما می دهند. به دنبال پارچه یا لحاف های تزیینی پولک دار، قلاب دوزی، گلدوزی یا تکه دوزی شده باشید یا مجموعه پارچه های مخمل زرق و برق دار، ساتن شاد و یا ارگانزا را انتخاب کنید.

طرح دکوراسیون مدرن هندی :


اگر می خواهید دکوراسیون شما امروزی تر باشد، به جای مبلمان استیل از چوب های رنگ روشن با رومبلی ساده، پرده و ملافه های کم رنگ استفاده کنید.

میل پرده های برنجی عتیقه، برای پنجره های کوتاه و مهره های تزیینی نیز طرح دکوراسیون هندی را کامل می کنند.

کوسن های پولک دوزی شده با رنگ های متضاد جلوه خاصی به دکوراسیون شما می دهند.

از آینه یا قاب عکس منبت کاری شده استفاده کنید در این صورت بهتر است رنگ چوب تیره باشد. همچنین به عنوان گزینه ای دیگر می توانید از قاب عکس های رنگ شده و روشن استفاده نمایید.

وسایلی که سبک هندی را می رسانند مانند مجسمه های فیل، صنایع دستی را فراموش نکنید. قرار دادن یک پر طاووس جلوی پنجره نور را به زیبایی هر چه تمام تر منعکس و دکوراسیون شما را رویایی تر می کند.