پارس ناز پورتال

رد پای فیس بوک در یک پنجم طلاق ها..!

رد پای فیس بوک در یک پنجم طلاق ها..!
رد پای فیس بوک در یک پنجم طلاق ها..!

اما آمار کاربران آن لاین بازیهای کامپیوتری چیز دیگری را نشان می دهد. در نظر سنجی اخیرکه شرکت دوریتوس که به بهانه برگزاری سری مسابقات بازیهای کامپیوتری درشهرهای مهم جهان (از جمله تهران) صورت گرفته، ۵۰ درصد مردان و ۴۹ درصد زنان اشاره کرده اند بازیهای کامپیوتری آن لاین بخشی از وقت آزاد هفتگی آنها را می گیرد و به این ترتیب زنان درعرصه بازیهای آن لاین پابه پای مردان فعالیت دارند.اما از این عده مردان ۲۲ درصد و زنان ۲۳ درصد وقت آزادشان را به این کار اختصاص داده اند وبرخی از زنان به قدری نسبت به بازی اعتیاد داشته اند که آن را حتی به خرید کردن هم ترجیح می دهند!

در بخش دیگری این نظر سنجی مشخص شده مردان بیشتر حس رقابت را انگیزه اصلی برای بازی  و گاهی اعتیاد به بازی عنوان کرده اند در حالیکه زنان بازیهای کامپیوتری را ابزاری خوب برای فرار از استرس روزانه می دانند و به همین خاطر بیشتر بازیهایی را انتخاب می کنند که عنصری از اجتماع و یا فعالیت مغزی در آن دخیل باشد .بازیهای سایت فیس بوک به این علت طرفداران بیشتری بین زنان دارد اما مردان بیشتر بازیهای جنگی آن لاین ویا اول شخص را ترجیح می دهند.

همچنین در این بررسی میدانی در بیش از چهل شهر دنیا مشخص شده اعتیاد به بازیهای کامپیوتری یکی از دلایل اصلی جدایی زوجها در ۱۵ درصد از طلاقها بوده و یکی از طرفین در این گونه طلاقها عنوان می کند از لحاظ اهمیت در زندگی برای نفر مقابل پس از بازی کامپیوتری در رتبه دوم قرار می گرفته  !

البته فیس بوک برای برخی از این کاربران معتاد مهمترین سایت برای بازی و حضور در شبکه اجتماعی  به حساب می آمده و به این خاطر رد پای فیس بوک را در یکی از هر ۵ طلاق می توان دید. برخی از پزشکان به این شیوه زندگی “تنهایی درعین کنارهم بودن” لقب داده اند.

منبع: خبرآنلاین

 اتفاق بسیار عجیب و خواندنی در زمان اجرای حکم اعدام
ساعتی با ارزش 1,330,000,000 تومان !!!
عوارض بسیار خطرناک پاک کن مداد
سریع ترین ‌ترین گیاه گوشتخوار جهان+عکس
درخشش نوری سبز بر فراز کره ماه+عکس
راه اندازی جست‌وجوی میکرووبلاگ توسط گوگل
آینده دنیای مد در گروی آشتی با طبیعت (کفش سبز)
فقط 3 زن و مرد در جهان به این زبان صحبت می کنند
برای اولین بار یک قورباغه، همجنس خود را خورد