پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

اینگونه مانکن شوید

مجموعه : رژیم و تغذیه

اینگونه مانکن شوید


به مدت یک دقیقه شدت تمرین را تا حد قوی بالا ببرید و بعد یک دقیقه سرعت تمرین را تا حد متوسط پایین بیاورید. اینکار را 5 مرتبه تکرار کنید.

 

شروع کنید :

 

هفته اول:

 

شنبه:5 دقیقه با شدت ملایم گرم کنید.

به مدت یک دقیقه شدت تمرین را تا حد قوی بالا ببرید و بعد یک دقیقه سرعت تمرین را تا حد متوسط پایین بیاورید. اینکار را 5 مرتبه تکرار کنید.

15 دقیقه آخر را با سرعت متوسط انجام دهید و کم کم شدت آن را پایین بیاورید.

 

دوشنبه:5 دقیقه با شدت ملایم گرم کنید.

به مدت 10 دقیقه شدت تمرین را تا حد متوسط بالا ببرید.

یک تا دو دقیقه روی شیب زیاد با شدت بالا راه بروید و بعد روی سطح صاف یک تا دو دقیقه ضربانتان را پایین بیاورید. یکبار دیگر این تمرین را تکرار کنید.

تمرین را با شدت متوسط به پایان برسانید.

 

چهار شنبه:5 دقیقه با شدت ملایم گرم کنید.

به مدت 5 دقیقه شدت تمرین را تا حد متوسط بالا ببرید.

شدت تمرین را برای 5 دقیقه تا بالاترن حد افزایش دهید.

تمرین را با شدت متوسط به پایان برسانید.

 

پنجشنبه:به مدت 30 دقیقه با شدت دلخواه راه بروید. گرم کردن اولیه و خنک کردن آخر کار را فراموش نکنید.

 

هفته دوم:

 

شنبه:5 دقیقه با شدت ملایم گرم کنید.

به مدت یک دقیقه شدت تمرین را تا حد قوی بالا ببرید و بعد یک دقیقه سرعت تمرین را تا حد متوسط پایین بیاورید. اینکار را 7 مرتبه تکرار کنید.

تمرین را با سرعت متوسط به پایان برسانید و کم کم از شدت آن بکاهید.

 

دوشنبه:5 دقیقه با شدت ملایم گرم کنید.

به مدت 5 دقیقه شدت تمرین را تا حد متوسط بالا ببرید.

یک تا دو دقیقه روی شیب زیاد با شدت بالا راه بروید و بعد روی سطح صاف یک تا دو دقیقه ضربانتان را پایین بیاورید. دوبار دیگر این تمرین را تکرار کنید.

تمرین را با شدت متوسط به پایان برسانید.

 

چهار شنبه:5 دقیقه با شدت ملایم گرم کنید.

به مدت 5 دقیقه شدت تمرین را تا حد متوسط بالا ببرید.

شدت تمرین را برای 10 دقیقه تا بالاترین حد افزایش دهید.

تمرین را با شدت متوسط به پایان برسانید.

 

پنجشنبه:به مدت 30 دقیقه با شدت دلخواه راه بروید. گرم کردن اولیه و خنک کردن آخر کار را فراموش نکنید.

 

هفته سوم:

 

شنبه:5 دقیقه با شدت ملایم گرم کنید.

به مدت دو دقیقه شدت تمرین را تا حد قوی بالا ببرید و بعد دو دقیقه سرعت تمرین را تا حد متوسط پایین بیاورید. اینکار را 4 مرتبه تکرار کنید.

تمرین را با سرعت متوسط به پایان برسانید و کم کم از شدت آن بکاهید.

 

دوشنبه:5 دقیقه با شدت ملایم گرم کنید.

به مدت 5 دقیقه شدت تمرین را تا حد متوسط بالا ببرید.

2 تا 3 دقیقه روی شیب زیاد با شدت بالا راه بروید و بعد روی سطح صاف یک تا 2 دقیقه ضربانتان را پایین بیاورید. یکبار دیگر این تمرین را تکرار کنید.

تمرین را با شدت متوسط به پایان برسانید.

 

چهار شنبه:5 دقیقه با شدت ملایم گرم کنید.

به مدت 5 دقیقه شدت تمرین را تا حد متوسط بالا ببرید.

شدت تمرین را برای 15 دقیقه تا بالاترین حد افزایش دهید.

تمرین را با شدت متوسط به پایان برسانید.

 

پنجشنبه:به مدت 30 دقیقه با شدت دلخواه راه بروید. گرم کردن اولیه و خنک کردن آخر کار را فراموش نکنید.

 

هفته چهارم:

 

شنبه:5 دقیقه با شدت ملایم گرم کنید.

به مدت 2 دقیقه شدت تمرین را تا حد قوی بالا ببرید و بعد 2 دقیقه سرعت تمرین را تا حد متوسط پایین بیاورید. اینکار را 5 مرتبه تکرار کنید.

تمرین را با سرعت متوسط به پایان برسانید و کم کم از شدت آن بکاهید.

 

دوشنبه:5 دقیقه با شدت ملایم گرم کنید.

به مدت 5 دقیقه شدت تمرین را تا حد متوسط بالا ببرید.

2 تا 3 دقیقه روی شیب زیاد با شدت بالا راه بروید و بعد روی سطح صاف 1 تا 2 دقیقه ضربانتان را پایین بیاورید. دوبار دیگر این تمرین را تکرار کنید.

تمرین را با شدت متوسط به پایان برسانید.

 

چهار شنبه:5 دقیقه با شدت ملایم گرم کنید.

به مدت 2 دقیقه شدت تمرین را تا حد متوسط بالا ببرید.

شدت تمرین را برای 20 دقیقه تا بالاترین حد افزایش دهید.

تمرین را با شدت متوسط به پایان برسانید.

 

پنجشنبه:به مدت 30 دقیقه با شدت دلخواه راه بروید. گرم کردن اولیه و خنک کردن آخر کار را فراموش نکنید.



تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ