زنی که در کشتی جام جهانی قهرمان دنیا شد + عکس زنی که در کشتی جام جهانی قهرمان دنیا شد + عکس ازدواج جوان 25 ساله با مادر بزرگ 80 ساله اش + عکس ازدواج جوان 25 ساله با مادر بزرگ 80 ساله اش + عکس دختری که به مدرسه رفت و تحقیر شد +عکس دختری که به مدرسه رفت و تحقیر شد +عکس این دختر 19 ساله هر شب حافظه‌ اش پاک می‌ شود! (عکس) این دختر 19 ساله هر شب حافظه‌ اش پاک می‌ شود! (عکس) سرانجام دوقلوهای به هم چسبیده از هم جدا شدند + عکس سرانجام دوقلوهای به هم چسبیده از هم جدا شدند + عکس این دخترمثل بیسکویت آجر می خورد + تصویر این دخترمثل بیسکویت آجر می خورد + تصویر مبلمان های عجیب خط خطی + عکس مبلمان های عجیب خط خطی + عکس رمز جذابیت و محبوبیت زن از نوعی خاص ! رمز جذابیت و محبوبیت زن از نوعی خاص ! زنان و مردان ستاره‌ ای که همه عاشق آنها هستند +عکس زنان و مردان ستاره‌ ای که همه عاشق آنها هستند +عکس استفاده از نمازخانه زنانه برای مکان فساد و فحشا +عکس استفاده از نمازخانه زنانه برای مکان فساد و فحشا +عکس خواستگاری غیر منتظره این مرد همه را شوکه کرد خواستگاری غیر منتظره این مرد همه را شوکه کرد کار عجیب پدربزرگ 68 ساله ورزشکار در مترو کار عجیب پدربزرگ 68 ساله ورزشکار در مترو با این خانم 26 ساله طلایی آمریکا آشنا شوید + عکس با این خانم 26 ساله طلایی آمریکا آشنا شوید + عکس قد بلندترین خانم دنیا از مرگ نجات پیدا کرد! (عکس) قد بلندترین خانم دنیا از مرگ نجات پیدا کرد! (عکس) خواستگاری جنجالی تاجر پولدار ایرانی از مجری زیبای عرب +عکس خواستگاری جنجالی تاجر پولدار ایرانی از مجری زیبای عرب +عکس دختری عجیب که در سال ۴ ماه تمام نمی خوابد + عکس دختری عجیب که در سال ۴ ماه تمام نمی خوابد + عکس اسپیکر متفاوت مخصوص دختران به بازار آمد + عکس اسپیکر متفاوت مخصوص دختران به بازار آمد + عکس پرنسس خانم جوان که عاشق یک سرباز آمریکایی شد +عکس پرنسس خانم جوان که عاشق یک سرباز آمریکایی شد +عکس رسم خرافی مردم پاکستان به هنگام خورشید گرفتگی +عکس رسم خرافی مردم پاکستان به هنگام خورشید گرفتگی +عکس ویدئوی خنده داری که 17000 بار بازدید شد +عکس ویدئوی خنده داری که 17000 بار بازدید شد +عکس

کشف سیاره همزاد کره زمین

دانشمندان ناسا مدعی کشف شبیه‌ترین سیاره به زمین و بهترین نامزد میزبانی حیات، توسط تلسکوپ فضایی کپلر شدند.

از فوریه سال 2012 میلادی تاکنون، تلسکوپ فضایی کپلر ناسا موفق به کشف 461 سیاره بیگانه با میزبانی احتمالی حیات شده است که تعداد این سیارات را به دو هزار و 740 سیاره در مدار دو هزار و 36 ستاره رسانده است.

در نشست اخیر انجمن نجوم آمریکا (AAS)‌ در لانگ بیچ کالیفرنیا، خبر کشف 17 میلیارد سیاره بیگانه در ابعاد زمین، همچنین شناسایی سیاره شبه زمین KOI 172.2 توسط تلسکوپ فضایی کپلر منتشر شد.

سیاره شبه زمین KOI 172.2 با قطری 1.5 برابر زمین در منطقه قابل سکونت ستاره میزبان در حال چرخش است که به معنای احتمال وجود آب بشکل مایع و داشتن گرانشی شبیه زمین است.

طول یکسال در این سیاره 242 روز است و همه این ویژگی ها، سیاره KOI 172.2 یا دوقلوی جدید زمین را بعنوان بهترین کاندید میزبانی حیات معرفی می کند.

«ناتالی باتالا» از اخترشناسان ناسا تأکید می کند: این کشف بسیار حیرت انگیز است، چراکه سیاره ای شبه زمین در منطقه قابل سکونت ستاره میزبان با شباهت به خورشید منظومه شمسی شناسایی کرده ایم.

با کمک داده های جدید تلسکوپ های پرقدرتی مانند تلسکوپ کپلر، کشف سیارات بیگانه در ابعاد زمین 43 درصد و سیارات ابر زمین 21 درصد افزایش یافته است؛ این داده ها نشان می دهد که 100 میلیارد ستاره کهکشان راه شیری دست کم میزبان یک سیاره بیگانه هستند.