پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

دختری که به طرز باور نکردنی خواهرش را نجات داد + عکس دختری که به طرز باور نکردنی خواهرش را نجات داد + عکس معمای جالب ستاره ی پنهان معمای جالب ستاره ی پنهان پیچیده ترین خدمت سربازی در دنیا (عکس) پیچیده ترین خدمت سربازی در دنیا (عکس) پاداش 40 میلیون پوندی برای ازدواج با این دختر همجنس باز پاداش 40 میلیون پوندی برای ازدواج با این دختر همجنس باز اشخاص مشهوری که تحصیل را رها کردند! اشخاص مشهوری که تحصیل را رها کردند! دختر شایسته 20 ساله بریتانیا و رسوایی اخلاقی دختر شایسته 20 ساله بریتانیا و رسوایی اخلاقی این زن 100 ساله همه عمرش را در خانه ای سپری كرد كه این زن 100 ساله همه عمرش را در خانه ای سپری كرد كه خواستگاری جالب پسر میلیاردر از دوست دخترش + عکس خواستگاری جالب پسر میلیاردر از دوست دخترش + عکس سیاهچاله‌ای عظیمی که توانایی مکیدن یک کهکشان بزرگ را دارد سیاهچاله‌ای عظیمی که توانایی مکیدن یک کهکشان بزرگ را دارد وارد شدن یک ببر به حمام در حال دوش گرفتن (عکس) وارد شدن یک ببر به حمام در حال دوش گرفتن (عکس) مردی که ادعا میکند عیسی مسیح را می بیند + عکس مردی که ادعا میکند عیسی مسیح را می بیند + عکس هزاران مایل سفر به عشق یک دختر ناشناس! + عکس هزاران مایل سفر به عشق یک دختر ناشناس! + عکس زیباترین زن دنیا با پوست شکلاتی زیباترین زن دنیا با پوست شکلاتی بفرمایید نان با طعم ملخ (عکس) بفرمایید نان با طعم ملخ (عکس) زن و شوهری که بعد از 10 سال فهمیدند خواهر و برادرند زن و شوهری که بعد از 10 سال فهمیدند خواهر و برادرند استفاده ابزاری از اندام دختران زیبا برای تبلیغات (عکس) استفاده ابزاری از اندام دختران زیبا برای تبلیغات (عکس) دختر روسی می تواند داخل بدن انسان را ببیند +عکس دختر روسی می تواند داخل بدن انسان را ببیند +عکس حالت کما زندگی یک خانم 32 ساله را آشفته کرد + عکس حالت کما زندگی یک خانم 32 ساله را آشفته کرد + عکس بابانوئل ها در مسابقه ی دوسالانه دویدند بابانوئل ها در مسابقه ی دوسالانه دویدند خواهر مایکل جکسون در 50 سالگی باردار شد خواهر مایکل جکسون در 50 سالگی باردار شد

چگونگی خلاص شدن از چربی های پهلو

مجموعه : رژیم و تغذیه

چگونگی خلاص شدن از چربی های پهلو


با ترفندهای ساده برای مصرف (سوزاندن) 100 کالری در روز، می توان در سال حدود 4.5 کیلو، لاغر شد. کاهش وزن به راحتی با سوزاندن حدود 100 کالری در روز انجام می شود. متخصصان تغذیه بر این باورند که برای موفقیت در این راه، لازم نیست از رژیم های غذایی سفت و سخت استفاده کنید. بلکه با اندکی تغییر در روند زندگی، می توان در طول عمر، از داشتن اندامی زیبا ،لذت ببرید.


تنها یک مانع وجود دارد. شما برای رسیدن به این موفقیت، فقط لازم است به این تغییرات پایبند باشید. اگر یک روز از آن پیروی نکردید، مهم نیست. اما حتماً توجه داشته باشید که روز دوم ادامه آن را از سر بگیرید. قبل از آنکه زمان از دست برود، باید آن را جبران کنید. تغییرات کوچک خود بخود ،ایجاد می گردند.
یک فرمول ساده


اگر روزانه 100 کالری از دست بدهید. با کم خوردن غذا و یا به روش سوزاندن کالری، آنگاه در پایان یک سال باید 5 کیلوگرم لاغر شوید. این یک فرمول ساده ریاضی است. در صورتی که کالری بیشتری بسوزانید ، در آن صورت لاغر می شوید.



بیایید یک محاسبه ساده انجام دهیم. 430گرم چربی، معادل 3،500 کالری دارد. از دست دادن 100 کالری روزانه در طول یک سال، برابر 36،500 کالری می شود که معادل 5کیلوگرم چربی خالص است. شما می توانید کاهش وزن خود را تا 10کیلوگرم در سال، با از دست دادن 100 کالری بیشتر از طریق رژیم غذایی، انجام دهید.


پیروی از تغذیه مناسب و کم کالری، به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید و سلامتی شما را تضمین می کند. انتخاب غذای مناسب به همراه استفاده از سبزیجات و میوه جات، حبوبات، غلات سبوس دار،


پروتئین بدون چربی، محصولات لبنی کم چرب، انرژی کافی در طول روز را به بدن رسانده و باعث می شود بر گرسنگی خود غلبه کنید و در نتیجه کمتر میل به غذا خوردن خواهید داشت. این قدم دیگری در جهت کاهش وزن است. ابتدا وزن کم خواهید کرد و همین شرایط را ادامه خواهید داد.
راههای ساده برای سوزاندن 100 کالری


در اینجا به معرفی چند راه ساده و سریع، برای سوزاندن 100 کالری انرژی در روز، می پردازیم.


1- یک دستگاه قدم شمار بخرید و در روز بیشتر از 2000 بار، گام بردارید، تقریباً یک مایل ، در این صورت، 100 کالری انرژی می سوزانید.


2- هنگامی که به گردش می روید، 20 دقیقه بیشتر پیاده روی کنید.
3- 10 دقیقه در روز، آرام بدوید.


4- روزانه برای فعالیت های خانه داری، 30 دقیقه بیشتر وقت بگذارید.
5- زمانی در حدود 20 دقیقه را برای هرس کردن علف های هرز یا گلکاری در باغچه اختصاص دهید.
6- روزانه 13 دقیقه دوچرخه سواری کنید.


7- در روز 18 دقیقه پله ها را بالا و پایین بروید.
8- حدود 15 دقیقه طناب بزنید.
9- روزانه در حدود 15 دقیقه، شنا کنید.


10- روزانه در حدود 20 دقیقه، برقصید.
11- برای جمع آوری چمن های هرس شده، 20 دقیقه وقت صرف کنید.
12- ماشین تان را بشویید.
13- برای 15 دقیقه در اتاق نشیمن، به کمک یک فیلم ویدئویی ورزش، تمرین کنید.
چگونه می توان 100 کالری را از برنامه غذایی روزانه کم کرد؟


و در اینجا چند ترفند برای حذف کالری اضافه از غذاهایی که مصرف می کنید، ارائه می شود.
14- برای صبحانه از خانواده غلات با فیبر زیاد، به جای شیرینی های گرانولا استفاده کنید.
15- از خردل یا سس مایونز کم چرب، برای ساندویچ های خود استفاده کنید.
16- به جای شیرینی و چیپس ، میوه تازه بخورید.
17- از سودا و نوشابه های بدون قند استفاده کنید.


18- شربت ، بستنی میوه ای یا بستنی های کم چرب به جای بستنی های پر چرب و حجیم مصرف کنید.
19- به جای روغن های خوراکی معمولی، از دو قاشق غذا خوری مارگارین یا کره کم چرب استفاده کنید.
20- پاستای خود را با سس گوجه فرنگی، مزه دار کنید.


21- سعی کنید روی سالاد خود، از پنیرهای کپک زده (blue cheese) استفاده نکنید.
22- به جای لیوان های بزرگ نوشیدنی ، نوشابه های کوچکتر را سفارش دهید.
23- از کنسروهای تن ماهی با نگهدارنده آب به جای کنسروهای مملو از روغن استفاده کنید.
24- بسته های کوچک شکلات را ، بجای قطعات بزرگ شکلات ، مصرف کنید.


25- پیتزای سبزیجات را ، به جای پیتزای مخصوص پر از گوشت، سفارش دهید.
26- به جای غذای اصلی کامل و پرچرب از میان وعده های سبک، استفاده کنید.
27- روی پاپکورن ، کره اضافه نریزید.


28- برای تهیه ساندویج خود، از نان های سبوس دار ، استفاده کنید.
29- از مزه رویه خشک و برشته پای و شیرینی ها لذت ببرید.
30- حداقل 3تا4 قاشق از غذای داخل بشقاب را، نخورده باقی بگذارید.


31- از ریختن آب گوشت بر روی پوره سیب زمینی، خودداری کنید.
32- در ساندویچ های خود ، تنها یک طرف نان را نوش جان کنید.
33- از ریختن پنیر بر روی ساندویج و همبرگر خود خودداری کنید.


34- برای مزه دار کردن سالاد، به جای چاشنی های معمولی از چاشنی های کم چرب استفاده کنید.
35- تنها نیمی از چاشنی موجود در بسته را، بر روی سالاد بریزید.
36- به جای نان های شیرین از نان جو سبوس دار استفاده کنید.
37- به جای کره و یا مارگارین،  بر روی نان خود، مربا بمالید.


38- به جای سیب زمینی سرخ کرده، از سالاد در کنار غذای خود، به عنوان مخلفات غذا، استفاده کنید.
39- شیرهای کم چرب را به جای شیرهای پرچرب بنوشید.
40- نیم پیمانه کمتر از همیشه، پاستا یا برنج بخورید


41- پوست مرغ را قبل از مصرف ، جدا کنید.
42- از گوشت راسته بدون چربی ، به جای گوشت های پرچرب استفاده کنید.
43- دسر خود را با دیگران قسمت کنید.

44- به جای شربت آب میوه های طبیعی بنوشید.
45- هنگام سرخ کردن تخم مرغ یا گریل کردن ساندویج، از کمترین میزان کره یا مارگارین استفاده کنید.


تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ