پارس ناز پورتال

متهم 30 ساله متهم به قتل همسر صیغه ای اش

متهم 30 ساله متهم به قتل همسر صیغه ای اش
حکم قصاص مردی که همسر صیغه ای اش را به قتل رسانده بود با تایید در دیوان عالی کشور به زودی اجرا می‌شود حوادث – به گزارش قانون، در این پرونده متهم 30 ساله که غلامرضا نام دارد به اتهام قتل همسرش زینب از سوی هیات قضات شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران به قصاص نفس محکوم شده است.
 

غلامرضا در اعترافات اولیه اش درباره این جنایت که مرداد ماه سال 89 اتفاق افتاده بود گفته:«من با زینب در شمال آشنا شدم. یک سال و نیم با هم در ارتباط بودیم تا اینکه او را صیغه کردم و برای زندگی با خودم و بچه ام به ورامین آوردم.3 ماهی از زندگی مان می‌گذشت که متوجه شدم او معتاد به کراک است.

 

دو روز قبل از حادثه وقتی به خانه برگشتم دیدم که او خانه نیست .قبل از آن هم چند باری پدرم به من تذکر داده بود که مراقب رفتارهای او باشم .آن روز از او پرسیدم کجا رفته بود اول طفره رفت و جواب نداد بعد گفت برای دیدن کسی به اسم ابراهیمی‌رفته بود.

 

وقتی پرس و جو کردم فهمیدم که زینب از ابراهیمی‌25 میلیون پول گرفته بود تا بچه ام را به او بفروشد.وقتی به او گفتم که موضوع را فهمیدم اول انکار کرد ولی بعد از چند سیلی که به او زدم اعتراف کرد که این کار را کرده است.

 

دیگر نتوانستم جلوی خودم را بگیرم آن قدر او را کتک زدم که دیدم دیگر تکان نمی‌خورد.به همین خاطر به پدرم زنگ زدم و موضوع را گفتم.»دی ماه سال گذشته در جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه 113 غلامرضا گفت:« آن روز زینب از خانه بیرون رفته بود.وقتی برگشت هر چه از او پرسیدم کجا بودی جواب درست و حسابی به من نداد.

 

برای درست کردن کباب به پشت بام رفته بودم که دیدم او مواد کشیده و در حال خودش نیست.بعد از چند لحظه دیدم سر و صدای عجیبی از خانه می‌آید. وقتی به خانه رفتم دیدم زینب به خاطر کشیدن مواد تعادلش را از دست داده و از پله ها افتاده و به در و دیوار خورده تا حدی که نمی‌توانسته از جایش بلند شود.

 

همه اتفاق همین بود و من نقشی در مردن او نداشتم.»هیات قضات پس از شنیدن اظهارات غلامرضا برای او به اتهام قتل نفس حکم قصاص صادر کردند.با تایید این حکم در شعبه 11 دیوان عالی کشور شمارش معکوس برای پایان زندگی غلامرضا آغاز شده است