پارس ناز پورتال

جزییات حادثه در آتلیه عكاسی

مجموعه : مدل لباس جدید
جزییات حادثه در آتلیه عكاسی

مردی در شلیك‌های جنون‌آمیز جنایتی را در آتلیه عكاسی رقم زد و زوج جوانی را هدف قرار داد. در این تیراندازی كه در فاز یك اندیشه رخ داده است زن 37 ساله‌ای برابر دیدگان پسر 4 ساله‌اش به كام مرگ فرو رفت و همسرش با مهاجم آشنا در بیمارستان بستری شدند.

حوادث – به گزارش ایران، عصر شنبه 4 خردادماه صدای تیراندازی در فاز یك اندیشه همه را به خیابان كشید و خیلی زود مشخص شد این شلیك‌ها از داخل و روبه‌روی آتلیه عكاسی است. وقتی صدای تیراندازی‌ها خاموش شد، گروهی با رساندن خود برابر آتلیه عكاسی 2 مرد و یك زن را غرق در خون دیدند و سریع با پلیس 110 تماس گرفتند.

دقایقی طول نكشیده بود كه پلیس كلانتری خود را به صحنه هولناك تیراندازی جنون‌آمیز رساند و با توجه به این كه دو تن از مردان هنوز زنده بودند اورژانس را خبر كرد.

بررسی‌های میدانی نشان داد كه هدایت عسگری 32 ساله و سوسن 37 ساله زوج جوانی بودند كه در آتلیه به عكاسی و فیلمبرداری می‌پرداختند و مرد 35 ساله كه پیمان نام دارد نیز شریك آنان بوده است.

این تحقیقات فاش كرد پیمان به خاطر اختلافات شدید با زوج فیلمبردار دست به اقدام جنون‌آمیز زده و با اسلحه كلاشینكف ابتدا 4 گلوله به سوسن شلیك كرده سپس با شلیك 8 گلوله به هدایت، وی را هدف قرار داده است.

پیمان سپس وقتی دیده كه این زن و شوهر روی زمین افتاده‌اند یك گلوله نیز به گلوی خود شلیك كرده است. وقتی مشخص شد سوسن به كام مرگ فرو رفته است، هدایت نیمه جان به بیمارستان تامین اجتماعی شهریار انتقال یافت و عامل جنایت نیز در بیمارستان ناجا در تهران تحت درمان قرار گرفت.

جزییات حادثه

یك مرد كه صحنه جنایت را دیده به خبرنگار شوك گفت: پیمان عصر روز جنایت با یك سمند وارد خیابان هشتم شرقی فاز یك اندیشه شد و پس از جرو بحث با هدایت و سوسن به بیرون از مغازه آمد و با فریاد گفت كه هدایت و سوسن 8 میلیون تومان من را نمی‌دهند و اگر پول هایم را ندهند آن‌ها را می‌كشم.

پس از این داد و فریادها به سمت سمندش رفت و اسلحه كلاشینكف را برداشت و در خیابان 4 گلوله به سوسن زد. سپس در برابر چشمان پسر 4 ساله این زن و شوهر هدایت را نیز با 8 گلوله هدف قرار می‌دهد.

وی سپس تفنگ را به زیر چانه خود چسباند و شلیك كرد.

عبدالرحمان حامی باجناق هدایت نیز گفت: هدایت و پیمان از ابتدای راه‌اندازی آتلیه عكاسی با هم اختلاف مالی داشتند كه گویا پیمان پول خود را خواسته و درگیری از همین جا شروع شده كه سرانجام این جنایت رخ داده است

منبع: ایسنا