پارس ناز پورتال

مرگ مشکوک خانم بازیگر معروف هندی در آپارتمانش (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
مرگ مشکوک خانم بازیگر معروف هندی در آپارتمانش (عکس)
جسد هنرپیشه مشهور و مطرح بالیوود جیا خان در بمبئی و در آپارتمانش در حالی پیدا شد که به گفته پلیس هیچ یادداشتی مبنی بر خودکشی به دست نیامده و آنها در حال به دست آوردن اطلاعاتی از همسایه‌ها هستند.به گزارش پارس ناز در سال 2007 این بازیگر 25 ساله، نخستین بار با آمیتا بچان در فیلم نیشاب که با اقتباس از رمان لولیتا ساخته شد، بازی کرد. او با هنرپیشگان مشهور دیگری مثل عامر خان و آکشای کومار نیز همبازی بود.
 

جسد این بازیگر جوان و مشهور که نام اصلی اش نفیسه خان است در حالی که حلق آویز شده بود توسط مادرش پیدا شد. او متولد نیویورک بوده و مدتی در لندن زندگی کرد و سپس برای بازی در بالیوود راهی هندوستان شد.یک کمدی به نام "خانه پر جمعیت" آخرین فیلم وی بود که سال ۲۰۱۰ ساخته شد. مرگ این بازیگر شوک بزرگی به جامعه فیلمسازی هند وارد کرد و در شبکه های اجتماعی خبرهای زیادی از این واقعه منتشر شد.
 
بعضی معتقدند به علت این که وی سه سال اخیر در فیلمی بازی نکرده بود، از آینده خود نگران بوده است. فرح خان فیلمساز مشهور هندی در این باره نوشت: نمی توانم تصویر کنم وی دیگر نیست… همکاری با او در "خانه پر جمعیت" و روح زیبایی که او داشت، تجربه خوبی بود. او برای رفتن خیلی جوان بود. در وب سایت “جیا خان” نوشته شده که “جیا خان” از ۱۷ سالگی در نیویورک به آموزش بازیگری متد و اجرای آثار شکسپیر پرداخته بود. وی سپس بعد به انجمن های دفاع از حقوق حیوانات پیوست.
 
 
منبع:مهر