پارس ناز پورتال

سیامک انصاری درباره جنبه سیاسی قهوه تلخ و انواع مختلف بازیگران..!

مجموعه : اخبار سینما
سیامک انصاری درباره جنبه سیاسی قهوه تلخ و انواع مختلف بازیگران..!
سیامک انصاری درباره جنبه سیاسی قهوه تلخ و انواع مختلف بازیگران..!

سیامك انصاری با تاكید بر اینكه كماكان معتقد است قهوه تلخ یكی از موفق‌ترین كارهای این گروه است، گفت : فكر می‌كنم این كار حتی به نسبت كارهای قبلی خود آقای مدیری قطعا كار بهتری است.
 
به گزارش آینده وی در گفت وگو با روزنامه اعتماد درباره فروكش كردن تب قهوه تلخ در بین مخاطبان ، گفت: این مساله هیچ ارتباطی به كیفیت سریال ندارد و به پخش نامنظم كار برمی‌گردد. در این كار سلسله عوامل زنجیره‌واری دخالت دارند كه ما فقط در بخش تولید آن دخالت داریم. شما تا به حال تحقیق كرده‌اید كه ببینید قهوه تلخ وقتی از اینجا بیرون می‌رود با چه مشكلاتی روبرو می‌شود و چرا پخش‌اش عقب می‌افتد؟ یك بخشی از موفقیت این كار به ما برمی‌گردد و ما تا آنجا كه خودمان فكر می‌كردیم انرژی كامل گذاشتیم و كار با كیفیت بالا تحویل دادیم. مهم‌ترین اتفاقی هم كه افتاده این است كه امروز قهوه تلخ در سبد كالاهای مردم قرار گرفته است. اگر هم افتی وجود دارد، زیر سایه این اتفاق بزرگ قرار می‌گیرد.
بازیگر نقش مستشار درادامه افزود به هیچ وجه قهوه تلخ را یك كمدی سیاسی نمی‌دانم.
وی در پاسخ به این سوال كه «به نظر می‌آید در جامعه سیاست‌زده ما مردم به شوخی‌های سیاسی و كمدی‌هایی با موضوعات روز بیشتر می‌خندند. نمونه‌اش سریال «نون وریحون » فرزاد موتمن كه اگرچه كار خیلی موفقی نبود، اما تنها شوخی‌های سیاسی‌اش بود كه در بین مردم خیلی گل كرد. آیا قهوه تلخ كه با سد ممیزی تلویزیون هم روبرو نیست، دست روی همین نقطه حساس نگذاشته است؟ » ، تصریح كرد: نه!
انصاری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینكه آیا می‌شود بازیگران را عضوی از جامعه روشنفكری دانست؟، گفت: مگر ایران جریان روشنفكری دارد؟ دقیقا منظور شما چه كسانی هستند؟ می‌توانید یك نفر را در سینما به عنوان نماینده روشنفكری مثال بزنید؟ به هر حال جریان روشنفكری در هر جریان هنری باید یك نماینده‌یی‌ داشته باشد دیگر.
وی افزود: من ترجیح می‌دهم كار خودم را بكنم. كدام بازیگر متعلق به جریان روشنفكری است؟ بازیگری كه كارگردان دارد نقش را برایش توضیح می‌دهد و او دارد با سه تا موبایل اس‌ام‌اس می‌دهد و همین بازیگر تبدیل می‌شود به استار سینما؟ بازیگری كه روی كار خودش تمركز ندارد؟ یا بازیگرانی كه جلسات دورخوانی فیلمنامه‌هایشان تبدیل می‌شود به یك جلسه خاله زنكی كه همه پشت سر این و آن حرف می‌زنند. ما داریم درباره چی حرف می‌زنیم؟
سایت تفریحی پارس ناز
 
ازدواج ستاره ی هالیوودی با مانکن اسرائیلی
عکسهای ستاره هایی که نام خود را عوض کرده اند
دیدار مهناز افشار و قربانی حادثه اسید پاشی!! عکس
جنجالی ترین خبر ازدواج محمدرضا شریفی نیا با رز رضوی + عکس
به گناه افتادن جوانان با دیدن رخساره بازیگران قهوه تلخ+عکس
تصاویر اکران خصوصی فیلم کریستال!!
جنجالی ترین طلاق های بازیگران سینمای ایران
صحنه کشته شدن مختار + عکس!!
ستاره های سینمای ایران چقدر درس خوانده اند ؟!!
جایگاه آخر هفته بازیگران ورزش دوست + عکس
سریال فرار از زندان درحال ساخت بازگشت مایکل اسکافیلد
گریم های دیدنی بازیگران هالیوود +عکس