پارس ناز پورتال

معرفی شدن 12 بازیکن تیم ملی والیبال

معرفی شدن 12 بازیکن تیم ملی والیبال

حسین حسینی سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: کادر فنی تیم، اسامی ۱۲ بازیکن اعزامی به رقابت‌های جهانی مکزیک را شنبه هجدهم خرداد اعلام می کند.

حسینی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: ایرج مظفری سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به همراه احمد لاهوتی و محمدرضا دامغانی مربیان این تیم پس از بررسی‌های لازم، اسامی ۱۲ بازیکن را برای شرکت در مرحله پایانی اردوی آمادگی این تیم به منظور حضور در رقابت‌های جهانی مکزیک اعلام خواهد کرد.

    خولیو ولاسکو

سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با مثبت ارزیابی کردن اردوی این تیم در ترکیه اظهارداشت: درمدت شش روز حضور در ترکیه چهار دیدار دوستانه با تیم ملی والیبال نوجوانان ترکیه انجام دادیم که حاصل آن سه پیروزی و یک شکست بود.

در چهار دیداری که با تیم ملی والیبال نوجوانان ترکیه انجام دادیم کادر فنی از تمامی بازیکنان خود بهره گرفت و به آنان شانس حضور در بازی را داد و تمامی آنان را محک زد.

او از تیم ملی والیبال نوجوانان ترکیه به عنوان تیمی قدرتمند یاد کرد و گفت: تمامی دیدارهای تیم ایران مقابل ترکیه به گیم پنجم کشیده شد که این امر نشان می‌دهد که تیم ترکیه از جمله تیم‌های خوب در این رده سنی نوجوانان در جهان است.

وی در باره آخرین مرحله از اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که قرار است از روز دوشنبه هفته آینده در تهران دایر شود ، اظهارداشت: در این مرحله از اردو که تا روز اعزام تیم به رقابتهای جهانی مکزیک دایر خواهد بود، بازیکنان ضمن انجام تمرینات خود سه دیدار با تیم های ملی والیبال جوانان و امید ایران برگزار خواهند کرد.

حسینی در پایان اظهارداشت نخستین گروه از کاروان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران روز ۲۹ خرداد ماه عازم مکزیک می شود و گروه دوم چند روز بعد به مکزیک اعزام خواهد شد.


منبع: همشهری انلاین