پارس ناز پورتال

تبلیغات زیر منو 1
عضویت در گروه
عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مروری بر گذشته

برای داشتن یک کمر باریک و زیبا این نوشیدنی را بنوشید برای داشتن یک کمر باریک و زیبا این نوشیدنی را بنوشید تناسب اندام در بانوان و 9 اشتباه جدی زنانه تناسب اندام در بانوان و 9 اشتباه جدی زنانه از بین بردن سلولیت با سه حرکت مفید یوگا از بین بردن سلولیت با سه حرکت مفید یوگا آموزش آب کردن چربی های مزاحم پهلو آموزش آب کردن چربی های مزاحم پهلو انجام حرکات قدرتی برای یک تناسب اندام ایده آل و زیبا انجام حرکات قدرتی برای یک تناسب اندام ایده آل و زیبا 3 نوع رژیم غذایی لاغری برای کاهش وزن اصولی 3 نوع رژیم غذایی لاغری برای کاهش وزن اصولی زنان و مردانی که بیشترین کاهش وزن را در جهان داشتند زنان و مردانی که بیشترین کاهش وزن را در جهان داشتند چند ماده خوراکی برای کم شدن اشتها چند ماده خوراکی برای کم شدن اشتها نکات طلایی چگونگی تغذیه در ماه رمضان نکات طلایی چگونگی تغذیه در ماه رمضان با این نوشیدنی ها چربی شکمتان را از بین ببرید با این نوشیدنی ها چربی شکمتان را از بین ببرید آب کردن چربی های شکم با آموزش تصویری آب کردن چربی های شکم با آموزش تصویری انگیزه جالب خانم 140 کیلویی برای لاغر شدن + عکس انگیزه جالب خانم 140 کیلویی برای لاغر شدن + عکس نکات طلایی برای کاهش وزن صحیح و اصولی نکات طلایی برای کاهش وزن صحیح و اصولی لاغرترین زنان ستاره هالیوودی + عکس لاغرترین زنان ستاره هالیوودی + عکس آموزش تقویت عضلات پهلو و آب کردن چربی های پهلو آموزش تقویت عضلات پهلو و آب کردن چربی های پهلو روش های مفید مقابله با چاقی شکمی روش های مفید مقابله با چاقی شکمی خوردنی های مفید برای موقع امتحانات خوردنی های مفید برای موقع امتحانات عضله سازی و خوش اندام شدن بدن بدون وزنه +عکس عضله سازی و خوش اندام شدن بدن بدون وزنه +عکس انواع مکمل کاهش دهنده برای وزن انواع مکمل کاهش دهنده برای وزن هم زمان عضله بسازید و چربی های اضافه بدن را بسوزانید هم زمان عضله بسازید و چربی های اضافه بدن را بسوزانید

آشنایی با خواص 7 ماده غذایی فوق‌العاده برای مقابله با بی‌خوابی..!

مجموعه : رژیم و تغذیه

آشنایی با خواص 7 ماده غذایی فوق‌العاده برای مقابله با بی‌خوابی..!

آشنایی با خواص 7 ماده غذایی فوق‌العاده برای مقابله با بی‌خوابی..!

کم خوابی، رفتار و احساس شما را تحت‌ شعاع خود قرار داده و روی عملکرد مغزتان نیز اثر منفی بر جای خواهد گذاشت و به این ترتیب توانایی فکر کردن و تصمیم گیری‌های سریع را در بسیاری از امور مانند رانندگی و دیگر کارهای روزانه از دست خواهید داد. بی‌خوابی ممکن است ناشی از کمبود برخی مواد مغذی در بدن باشد.

 

در اینجا 7 ماده غذایی را به شما معرفی می‌کنیم که با مصرف آن‌ها می‌توانید خوابی راحت داشته باشید به صورتی که بتوانید طی روز سرحال و بانشاط باشید.

چای بابونه:
چای بابونه آرام‌بخشی طبیعی است که می‌تواند خستگی جسمی و روحی را از شما دور کند.

‌عسل:
این ماده غذایی به علت داشتن اورکسین، یک نوع ماده تنظیم کننده خواب، یکی از عالی‌ترین آرام بخش‌ها و یک خواب آور طبیعی محسوب می‌شود.

سیب‌زمینی:
سیب‌زمینی با داشتن ماده مغذی تریپتوفان خواب راحت شما را تضمین می‌کند.

جوی دو سر:
این ماده غذایی سرشار از ملاتونین است. این ماده، نقشی اساسی در خواب دارد و با توجه به این که نور، مانع تولید آن و تاریکی، محرک تولیدش است، باعث تنظیم ساعت داخلی بدن می‌شود. تحقیقات موثق علمی نشان داده، این هورمون، به خوابیدن، کاهش تعداد دفعات بیداری در شب و بهبود کیفیت خواب کمک می‌کند.

ملاتونین، در درمان بدخوابی ناشی از سفرهای هوایی بلند‌مدت، سودمند است. مقدار کافی ملاتونین در بدن، تاثیرات مثبتی بر وضعیت روحی – روانی انسان می‌گذارد.

بادام:
این ماده غذایی حاوی ترکیبات تریپتوفان و منیزیم است. به عقیده محققان، به واسطه نقش قابل توجه منیزیم در متابولیسم و حفظ سلامت اعصاب، از تاثیر درمانی آن در رفع اختلالات خواب و تغذیه استفاده می‌شود.

به این ترتیب افرادی که دچار بی‌خوابی بوده باید از این ماده معدنی به اندازه مناسب و کافی استفاده کنند.

موز:
ماهیچه‌های بدن برای استراحت و بازسازی به مقادیر زیادی پتاسیم و منیزیم احتیاج دارند و موز نیز میوه‌ای سرشار از این دو ماده معدنی است. همچنین خوردن موز باعث ترشح هورمون تریپتوفان در بدن می‌شود که اثر آرام‌بخش برای مغز دارد.

تخم کتان:

این ماده غذایی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است که موجب ایجاد خواب راحت در شما خواهند شد.
سایت تفریحی پارس ناز




تبلیغات سمت چپ 1

جدید ترین مطالب سایت

تبلیغات سمت چپ 3
تبلیغات سمت چپ 4
تبلیغات سمت چپ 5

مرتبط با رژیم و تغذیه

تبلیغات سمت چپ 6
تبلیغات سمت چپ 7