پارس ناز پورتال

خبر مهم : دفاع نیوشا ضیغمی از محمدرضا گلزار

مجموعه : اخبار سینما
خبر مهم : دفاع نیوشا ضیغمی از محمدرضا گلزار
 
یک بازیگر زن سینما اخیراً در نشستی که در محل فرهنگسرای رسانه برگزار شد، طی سخنانی از دستمزد میلیاردی اخذ شده توسط محمدرضا گلزار دفاع کرد. نیوشا ضیغمی در این نشست گفت: این آدم (گلزار) به اقتصاد سینمای ایران کمک کرده است.
 
ضیغمی افزود: این آدم آمده و برای دفتری سینمایی چند میلیارد سرمایه برده است. این آیا به سینما کمک می کند یا نمی کند؟ این بازیگر زن سینمای ایران ادامه داد: او حالا آمده از این طرف برای چند پروژه هم قرارداد میلیاردی بسته.
 
ضیغمی همچنین با بیان اینکه اگر این بازیگر سه سال ممنوع الکار! شود و بنشیند توی خانه آیا کسی از او احوالش را جویا می شود یا نه؟ خاطرنشان کرد: چرا ما همه چیز را از یک طرف دیگر می بینیم؟ اظهارات این بازیگر زن سینمای ایران درباره اخباری است که اخیراً پیرامون امضای قرارداد محمدرضا گلزار با دفتر تولید سریال ویدئویی قهوه تلخ و برادران آقاگلیان منتشر شد.
 
گلزار در این قرارداد، مابه ازای دریافت یک میلیارد تومان، متعهد شد که در قسمت هایی از سریال قهوه تلخ و دو فیلم سینمایی بازی کند. او همچنین یک اسپانسر ۳ میلیارد تومانی را نیز برای سریال قهوه تلخ با خود به ارمغان آورده بود. همین بازیگر در فیلم سینمایی "دموکراسی تو روز روشن" نیز برای فقط ۳ روز بازی، مبلغ ۹۰ میلیون تومان به عنوان دستمزد دریافت کرد.
اقدامی که حتی توسط عوامل ساخت این فیلم نیز مورد دفاع قرار گرفت و رسما اعلام شد که بخاطر پرداخت این مطلب، هیچ نارضایتی وجود ندارد.