پارس ناز پورتال

خبر تولید سومین قسمت مجموعه فیلم اکشن و دلهره‌آور سرخ

مجموعه : اخبار سینما
خبر تولید سومین قسمت  مجموعه فیلم اکشن و دلهره‌آور سرخ

تهیه کنندگان مجموعه فیلم اکشن و دلهره‌آور «سرخ» در حالی خبر تولید سومین قسمت آن را تائید کرده‌اند، که دومین قسمت آن هنوز به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی نرفته است.

مسئولان شرکت مستقل فیلم‌سازی سومیت اینترتینمنت می‌گویند نسبت به موفقیت مالی و انتقادی «سرخ2» اطمینان کامل دارند.

همین مسئله باعث شده تا آن‌ها اعلام کنند«سرخ3» به زودی وارد مرحله تولید خواهد شد. این در حالی است که «سرخ2» دو ماه دیگر به نمایش عمومی در می‌آید.

جان هوبر و اریک هوبر دو نویسنده فیلم‌نامه قسمت‌های اول و دوم «سرخ» از سوی مسئولان شرکت سومیت اینترتینمنت مامور نگارش فیلم‌نامه «سرخ3» شده‌اند.

تهیه کنندگان فیلم درباره خط اصلی قصه آن سکوت کرده‌اند و اطلاعاتی در اختیار رسانه‌های گروهی نگذاشته‌اند. گفته می‌شود قرار نیست فعلاً قصه سوم «سرخ» فاش شود.

منابع نزدیک به فیلم می‌گویند تهیه کنندگان آن از نوع برخورد تماشاگران قسمت دوم در یک نمایش خصوصی ، بسیار راضی هستند و به همین دلیل،در تدارک تولید سومین قسمت آن هستند.

تهیه کنندگان فیلم هنوز قرارداد همکاری با بازیگران اصلی آن را امضا نکرده‌اند. گفته می‌شود این کار پس از آماده شدن فیلم‌نامه «سرخ3» صورت خواهد گرفت.

بروس ویلیس،جان مالکوویچ، مری لوئیس پارکر و هلن میرن بازیگران اصلی دو قسمت اول و دوم این اکشن ماجراجویانه و دلهره آور هستند.

منابع نزدیک به فیلم عقیده دارند اگر فیلم‌نامه «سرخ3» مورد پسند و تائید تهیه کنندگان آن قرار گیرد، کلید فیلم‌برداری فیلم اوایل ژانویه سال 2014 زده خواهد شد.

قصه قسمت اول و دوم این مجموعه فیلم درباره گروهی از ماموزان بازنشسته و سن و سال دار یک سازمان ضد جاسوسی است، که دوباره وارد اکشن و ماجراجویی می‌شوند.

نسخه اصلی فیلم در سال 2010 اکران عمومی شد و 90 میلیون دلار در سینماهای آمریکای شمالی فروش کرد. این فیلم در بقیه کشورهای جهان هم حدود 200 میلیون دلار فروش داشت.

این رقم بالای فروش باعث حیرت و تعجب تحلیل‌گران اقتصادی سینما و خود تهیه کنندگان فیلم شد و سازندگان ان را متقاعد کرد که قسمت دوم ان را نیز تهیه کنند.

«سرخ2» برای نوزدهم ژولای به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود. کاترین زینا جونز و آنتونی هاپکینز بازیگران تازه‌ای هستند که به ماجراجویی‌های قصه فیلم پیوسته‌اند.

دین پاریسوت وظیفه کارگردانی هر دو قسمت فیلم را به عهده داشته است.

————-

منبع: فارس