پارس ناز پورتال

تام هاردی در فیلم تازه خود

مجموعه : اخبار سینما
تام هاردی در فیلم تازه خود
 

تام هاردی در فیلم تازه خود که با نام «مریخی» جلوی دوربین می‌رود، راهی یک سفر هیجان انگیز فضایی می‌شود تا به خلق یک اکشن پرتنش کمک کند.

درو گودارت «مریخی» را براساس فیلم‌نامه‌ای از خودش کارگردانی می‌کند. این فیلم‌نامه اقتباسی، بر مبنای قصه کتابی به همین نام نوشته شده است.

اندی ویر نویسنده این کتاب است که در زمره کتاب‌های جیبی درجه دو قرار می‌گیرد، منتقدان ادبی از این کتاب‌ها به عنوان کارهایی اسم می‌برند که مردم در اوقات فراغت خود در صف خرید یا داخل مترو و اتوبوس‌ها آن‌ها را می‌خوانند و سرگرم می‌شوند.

کمپانی فوکس قرن بیستم که تهیه کننده «مریخی» است، قصد دارد بر اساس قصه کتاب اندی ویر، یک فیلم درجه یک و پر تحرک سینمایی خلق و تهیه کند.

منابع نزدیک به این کمپانی از قصه علمی تخیلی و دلهره‌آور «مریخی» به عنوان اثری یاد می‌کنند که در صورت تبدیل شدن به فیلم سینمایی، چیزی مابین «آپولو 13»، و «دور افتاده» (هر دو با بازی تام هنکس) خواهد شد.

قصه «مریخی» درباره یک فضانورد است که در جریان یک ماموریت فضایی، با یک مشکل فنی بزرگ روبرو شده و در کره مریخ گیر افتاده و اسیر می‌شود.

این فضانورد در کره مریخ باید راهی برای زنده ماندن و ادامه حیات پیدا کند. اما پرسشی که مطرح می‌شود این است که آیا می‌تواند آن قدر دوام بیاورد که راهی برای بازگشت به زمین پیدا کند یا خیر.

شرکت مستقل فیلم‌سازی جنر فیلمز هم در امر تولید «مریخی» با کمپانی فوکس فرن بیستم همکاری خواهد کرد. این فیلم با هزینه تولید 30 میلیون دلاری جلوی دوربین می رود.

درو گودارت سال قبل با کارگردانی فیلم ترسناک و دلهره‌آور «کلبه‌‌ای در جنگل» مورد توجه منتقدان و تماشاگران سینما قرار گرفت.این فیلم، نام او را به عنوان یک فیلم ساز خوش ذوق و مبتکر مطرح کرد.

تام هاردی که نقش اول «مریخی» را بازی می‌کند، در طول دو ماه اخیر جزو بازیگران پر کار سینما شده و قرارداد بازی در چند فیلم مختلف سینمایی را امضا کرده است.

او در قبل از حضور در جلوی دوربین اکشن دلهره آور«مریخی» باید در فیلم‌های «بچه 44» (یک اکشن دلهره‌آور که قصه‌اش در روسیه دوران استالین اتفاق می‌افتد) و« اورست» (درامی ورزشی و شرح حال گونه درباره جرج مالوری،کوه نورد سرشناس بریتانیایی) بازی ‌کند.

این بازیگر سال قبل در فیلم پر فروش «شوالیه تاریکی بر می‌خیزد» در نقش کاراکتر خبیث قصه ظاهر شد، که قصد داشت با تسلط بر آمریکا یک حکومت دیکتاتوری به راه بیاندازد.

هاردی تا به حال در فیلم‌های «این جنگ بی‌معنی»، « بی‌قانون»و «سلحشور» بازی کرده و امسال نسخه جدید و دوباره سازی شده «مکس دیوانه/ مدمکس» با بازی او در نقش اصلی به روی پرده سینماها خواهد رفت.