پارس ناز پورتال

فیلم پلیس زمان به سینما بازگشت

مجموعه : اخبار سینما
فیلم پلیس زمان به سینما بازگشت


تهیه‌کنندگان اکشن دلهره‌آور «پلیس زمان/ تایم کاپ» در تدارک تولید نسخه تازه و دوباره‌سازی این فیلم هستند. نسخه تازه به احیای قصه نسخه اصلی می‌‌پردازد.

کمپانی یونیورسال پیش تولید نسخه جدید این فیلم مطرح دهه نودی خود را آغاز کرده و این روزها، در جست و جوی بازیگر نقش اصلی آن است.

نسخه اصلی فیلم در سال 1994 تولید و روانه پرده سینماها شد. ژان کلود ون دم بازیگر رزمی کار سوئدی تبار سینما در نقش اصلی آن بازی کرد.

مسئولان کمپانی یونیورسال گفته‌اند تا چند هفته دیگر نام فیلم‌نامه نویس نسخه جدید «پلیس زمان» را به رسانه‌های گروهی خواهند گفت.

به گفته آن‌ها، این فیلم‌نامه نویس قرار است به احیای قصه نسخه اصلی بپردازد و تصویر تازه‌ای از کاراکترها و ماجراهای آن را ارائه کند.

در قصه نسخه اصلی، ژان کلود ون دم در نقش یک مامور ویژه ظاهر شد که در یک شرکت بزرگ کار می‌کند و به کمک ماشین زمان، به دروان‌های مختلف تاریخی سفر می‌کند.

او در جریان سفرهای خود با یک سیاستمدار فاسد و قدرت طلب (با بازی ران سیلور) درگیر می‌شود و تصمیم به مقابله با وی می‌گیرد.

تهیه‌کنندگان نسخه جدید «پلیس زمان» گفته‌اند ون دم با این پروژه هیچ همکاری نخواهد داشت و حتی به عنوان بازیگر مهمان، در آن حضور پیدا نخواهد کرد.

فیلم‌نامه نسخه اصلی بر اساس قصه مصور شرکت انتشارات دارک هورس کامیکز نوشته شد. خالق قصه کمیک استریپی «پلیس زمان»مایک‌ریجاردسن و مارک ورهایدن بودند.

مایک ریچاردسن از تهیه‌کنندگان نسخه اصلی«پلیس زمان» بود و بعدها فیلم‌های «هل بوی / پسر جهنمی»،« 30 روز در شب» و «آر آی پی دی» (که تابستان امسال اکران عمومی می‌شود) را به عنوان تهیه‌کننده جلوی دوربین برد.

هنوز مشخص نیست دو خالق اصلی قصه« پلیس زمان» در تولید نسخه جدید و احیا شده آن با کمپانی یونیورسال همکاری خواهد کرد یا خیر

«پلیس زمان» قرار بود تبدیل به یک مجموعه فیلم سینمایی شود. ولی فروش پائین آن، مانع از عملی شدن این تصمیم تهیه‌کنندگانش شد.

به جای آن،یک مجموعه تلویزیونی در سال 1997 بر اساس آن ساخته شد.موفقیت این مجموعه، تهیه کنندگانش را به فکر تولید قسمت تازه ای از آن انداخت این فیلم سال 2002 ساخته شد و مستقیما وارد بازار ویدئویی شد.

————

منبع: فارس