پارس ناز پورتال

می‌‌خواهید خیلی زود در چشم دیگران جذاب شوید؟

می‌‌خواهید خیلی زود در چشم دیگران جذاب شوید؟

در اینجا چند ترفند در اختیارتان می‌گذاریم، این ترفندها توسط روانشناسان مطالعه شده اند و می‌توانند به شما در بهبود درجۀ جذابیت تان در مقابل دلداده تان، کمک کننده باشند …

۱ – نگاه جذاب
۲ – تماس جسمی شما را جذاب تر می‌کند
۳ – لبخند بزنید!
۴ – برای جذابیت از او بخواهید برایتان کاری انجام دهد
۵ – برای رمانتیک شدن فضا، از موسیقی استفاده کنید


۱ – نگاه جذاب


نگاه کردن در چشمان فرد مقابل به میزان بسیار زیادی، توجه او را با خود به دنبال خواهد داشت. توجهش بیدار می‌شود. برای این که این ترفند مفید باشد، نگاه کردن نباید بیش از ۴ ثانیه طول بکشد.
این مدت به نظرتان کوتاه است؟ امتحان کنید، طولانی به نظر خواهد رسید.
قدرت نگاه به عنوان یکی از مؤثرترین روش ها شناخته شده است. بی شک به همین خاطر است که طی هزاران سال، زنان چشم ( و مردان ) های شان را آرایش می‌کنند … تصاویر یا مجسمه هایی که از فرعون ها وجود دارد را ببینید!

۲ – تماس جسمی شما را جذاب تر می‌کند


زمانی که دارید با فردی که می‌خواهید برایش جذاب باشید، حرف می‌زنید، او را لمس کنید. البته این لمس کردن نباید او را آزار دهد. دست تان را روی بازو، یا شانه اش بگذارید، به او نزدیک شوید و اجازه دهید شانه تان به شانه او برخورد کند.
این نزدیکی و تماس جسمی، شانس شما را برای مورد علاقه و جذاب شدن افزایش می‌دهد.

۳ – لبخند بزنید!


اگر لبخند می‌زنید، هر چه لبخندتان صادقانه تر و بزرگتر باشد، زیباتر به نظر خواهید رسید. و به همین ترتیب شخص دیگر هم می‌تواند بیشتر جذب شما شود.
علاوه بر این، لبخند از روی تمایل خلق و خوی تان را هم بهتر می‌کند بنابراین از لبخند بهره ببرید! به خاطر داشته باشید که رژ لب به همراه آرایش چشم، بر جذابیت های شما تأکید می‌کند.

۴ – برای جذابیت از او بخواهید برایتان کاری انجام دهد


اگر او برنامۀ زمانی اتوبوس ها را می‌داند، اگر دربارۀ فیلم دیدن نظرات قابل توجهی دارد، اگر برای رفتن به محلی او می‌تواند شما را هدایت کند، اگر او دربارۀ سفر به مناطق دور صاحب نظر است، اگر او چیزهای خوبی دربارۀ کیفیت و قیمت اتومبیل می‌داند…
ا ز او بخواهید کاری برای تان انجام دهد و یا چیزی به شما یاد دهد، با این کار شما او را در موقعیت بالایی قرار می‌دهید. او احساس ارزشمند بودن می‌کند. و دادنِ احساس ارزشمند بودن ، هنوز شیوه ای برای جذاب شدن است. او برای خودش این چنین تعبیر می‌کند: همراه با تو، من خود را شخصی خوب، ارزشمند و دلچسب احساس می‌کنم. برای شروع از او چه می‌خواهید؟

۵ – برای رمانتیک شدن فضا، از موسیقی استفاده کنید


شنیدن موسیقی رمانتیک فضا را برای ایجاد جذابیت بازتر می‌کند. ضمناً، اگر خانمی در فضایی باشد که یک موسیقی رمانتیک در آن جریان دارد، یک مرد ناشناس برای محبوب شدن، شانس بیشتری دارد. به همراه داشتن یک رادیوی‌ کوچک در این موارد جواب می‌دهد.