پارس ناز پورتال

بیوگرافی کامل جین سیمور

بیوگرافی کامل جین سیمور

وی متولد 15 فوریه 1951 در ویمبلدون انگلستان است. نکته جالب در مورد جین شباهت وضعیت زندگیش به وضعیتی است که در سریال دکتر کویین دارد. پدر او پزشک متخصص زایمان و مادرش هلندی بود. جین کار حرفه ایش را در سن ۱۳ سالگی با فستیتوال باله لندن «گروه آموزشی و هنری اطمینان» برای آموختن باله، موسیقی و تئاتر شروع کرد، اما بعد از اجرای یک نمایش از باله از زانو آسیب دید و امیدها و آرزوهایش برای ادامه کارش به عنوان یک بالرین پایان یافت.


او با اولین حضورش در فیلم سینمایی What a lovely war موفق به دریافت جایزه Emmy شد و بعد از آن در سریالهای گوناگونی از جمله پادشاهان و کاپیتانها، نقشها و بازیهای به یاد ماندنی از خود به جای گذاشت و بعد از مدتی برای ایفا کردن یکی از بهترین نقش هایش در یک سریال به عنوان ماریا کالاس و نیزبازی در فیلم "ثروتمندترین مرد زنده" برای بار دوم برنده جایزه جهانی و با ارزش Emmy شد.


وی همچنین موفق به دریافت چندین جایزه دیگر به خاطر کارهای هنری اش شده است. برای مثال، جایزه "کره طلایی" و دریافت لقب "افسر امپراطوری بریتانیا" از ملکه الیزابت دوم در کاخ باکینگهام (2000). بعد از آن Jane در فیلم های دیگری از جمله live and let die وattle star galactica ظاهر شد و سپس کارهای تلویزیونی خود را شروع کرد و در سری سریالهایی همچون "فرشته مرگ"، "موضوعات قلب" و "زنی که او دوست داشت" بازی کرد که همگی از شبکه تلویزیونی CBS نمایش داده شده اند.


جین سیمور در چندین رشته هنری فعالیت دارد و علاقه او به هنرهای زیبا، او را به یک نقاش موفق رنگ و روغن و آبرنگ و همچنین یک طراح لباس مبدل کرده است. او علاوه بر این رشته های هنری، دو کتاب را نیز تالیف کرده است. یکی از آنها که "هر دو در یک زمان" نام دارد؛ روایت تولد دو قلوهایش است که به رشته تحریر درآمده است و دیگری "وقایع نگار تغییرات شگرف" نام دارد و داستان چندین نفر، از جمله خود اوست که در کشاکش سختیهای زندگی، پایداری می کنند و در نهایت زندگی بهتری برای خود رقم می زنند.


Jane در حال حاضر با "لورد جمیز کیچ" که هنرپیشه و کارگردان است زندگی میکند و این ازدواج چهارم او به حساب می آید! او ۵ فرزند به نامهای jenny – Kate – Sean – john و Christopher دارد که دو تای آخری دو قلو هستند و همگی آنها در Malibu کالیفرنیا در یک ملک خصوصی قصر مانند مربوط به قرن ۱۵ زندگی میکنند. مشخصه جالب فیزیکی که در مورد جین وجود دارد تفاوت رنگ چشمانش با یکدیگر است بطوریکه رنگ چشم راستش سبز و چشم چپش قهوه ای رنگ است.