پارس ناز پورتال

مشاجره لفظی آناهیتا همتی در برنامه زنده تلوزیونی..!

مجموعه : اخبار سینما
مشاجره لفظی آناهیتا همتی در برنامه زنده تلوزیونی..!
 
 
این بازیگر بر خلاف نظر مجری برنامه گفت: من با سرتق بازی می گویم که برخی تهیه کننده ها بدجنس و بدحساب هستند.
 
به گزارش «24»، محمدرضا شهیدی فرد، مجری برنامه «پارک ملت» شب گذشته _ یکشنبه 12تیرماه _ در ابتدای برنامه با تبریک آغاز ماه شعبان، از برخی خصوصیات و ویژگی های پیامبر اعظم(ص) سخن گفت و گفت که مردم می توانند این خصلت های پیامبر(ص) را در کتاب «سنن النبی» علامه طباطبایی بخوانند. بنابراین گزارش، در این برنامه که با حضور رامبد جوان و آناهیتا همتی و تحلیل مجموعه های «توطئه فامیلی» و فیلم «ورود آقایان ممنوع» همراه بود، زمانی که آناهیتا همتی خواست از تهیه کننده سریال «توطئه فامیلی» تقدیر کند و به برخی تهیه کننده ها که از نظر او «بدجنس» و بد حساب هستند، انتقاد کند با واکنش مجری برنامه مواجه شد.
 
همتی گفت: مردم فکر می کنند ما در خوشی کامل هستیم و هیچ مشکلی نداریم اما…شهیدی فرد حرف او را قطع کرد و گفت: چه اشکالی دارد که مردم در همین فکر باشند؟
 
که همتی اضافه کرد: من با سرتق بازی می گویم که برخی تهیه کننده ها بدجنس و بدحساب هستند و بازیگران را اذیت می کنند و مردم هم باید بدانند! به گزارش «24»، شهیدی فرد در این بخش با بیان اینکه صدای میکروفن ها مشکل دارد، حرف همتی را قطع کرد که رامبد جوان با شیطنت پرسید: واقعا صدا مشکل دارد؟! که شهیدی فرد نیز با لبخندی حرف خود را تایید کرد.
 
در بخش دیگری از این برنامه، رامبد جوان از شهیدی فرد پرسید چرا امثال شما در صداوسیما زیاد نیستند که هم کار خود را بلد باشند و هم سرجایشان باشند؛ که شهیدی فرد با بیان اینکه در صداوسیما آدم های کاربلد زیادی هستند؛ از کنار پاسخ صریح به این سوال گذشت.
 
در ابتدای برنامه نیز وقتی رامبد جوان با سروصدای زیاد و به شکل هواداران تیم های فوتبال وارد استودیو شد، وقتی هر دو روی صندلی های خود نشستند، مجری گفت: آیا ما درست نشسته ایم؟ و وقتی جواب مثبت دریافت کرد، رو به رامبد جوان گفت: ما سر جای خودمان نشسته ایم. رامبد جوان هم اضافه کرد: چقدر خوب که ما سر جای خودمان هستیم چون خیلی ها این روزها سر جای خودشان نیستند…
 
این حرف جوان با تایید مجری همراه شد. در پایان برنامه هم مجری «پارک ملت» با بیان اینکه پیامک های زیادی از طرف مردم آمده و همه درباره نام کتابی که در ابتدای برنامه درباره اش حرف زده، پریسده اند بار دیگر؛ از کتاب «سنن النبی» علامه طباطبایی(ره) یاد کرد.