پارس ناز پورتال

بازیگران سریال اوشین كجا هستند و چه میکنند؟ (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
بازیگران سریال اوشین كجا هستند و چه میکنند؟ (عکس)
این روزها شبکه تماشا سیمای جمهوری اسلامی ایران اقدام به باز پخش سریال اوشین کرده است . ولی هنرپیشه های این سریال در حال حاضر كجا هستند و چه می كنند؟نوبوكو اُتاوا هنرپیشه سالخورده ژاپنی سریال اوشین در اول اكتبر 1925 به دنیا آمد و در طول فعالیت حرفه ای اش بین سالهای 1950 تا 1994 در 134 فیلم بازی كرد . «داستان یك زن عاشق» مهمترین حضور او به عنوان یك ستاره در فیلم است.
 

به گزارش پارس ناز وی با «كانتو شیندو»‌ كارگردان مشهور ژاپنی در سال 1977 ازدواج كرد . «اُتاوا» جایزه بهترین بازیگر نقش مكمل نوزدهمین آكادمی فیلم ژاپن را برای ایفای نقش در فیلم «آخرین یادداشت» دریافت كرد. از دیگر فیلمهای مهم او می توان به فیلمهای «میهارا» ، «هیروشیما» و "جزیره برهنه" اشاره كرد. «اُتاوا» در 22 دسامبر 1994 در حالی كه 69 سال داشت در گذشت.
 

"یوكو تاناكا" دیگر بازیگر مطرح ژاپنی است كه در 29 آوریل 1955 به دنیا آمد . او با بازی در فیلم (Eijanaika) محصول 1981 موفق به معرفی خود به سینمای ژاپن شد و چندین جایزه از جمله جایزه بهترین نقش مكمل زن را از جشنواره فیلم  یوكوهاما دریافت كرد.او در سال 1983 بازی در سریال درام «اوشین» را تجربه كرد و از آن به بعد بود كه به عنوان چهره ای جهانی شناخته شد. البته «تاناكا» دستی در گفتار پیشگی داشت و در سال 1997 گویندگی در نقش «بانو ابوشی» در فیلم «شاهزاده مورنونوك» را بدست آورد.
 

در سال 2006 او بار دیگر از جشنواره یوكوهاما جایزه دریافت كرد و در سی اُمین دوره از جشنواره فیلم «هوچی» برای بازی در فیلم های (Hibi) و (The Milk woman) جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت كرد.او در حال حاضر با «كنجی ساوادا» كه یك خواننده پاپ و از اعضای سابق گروه «تایگرز» است ، ازدواج كرده است.«آكایو كوبایاشی»‌ 11 اوت 1972 در توكیو متولد شد . اولین تجربه بازیگری او در سریال اوشین (1984) بود. او بعدها در فیلمهایی همچون «معجزه در 4 روز» ، (Fire Fly) و سریال «معما» بازی كرد. عمده فعالیت او از سال 2001 به بعد آغاز شد. او در حال حاضر سریال (Joyu Reiko) را روی آنتن تلویزیون ژاپن دارد.
 
منبع:سینما خبر