پارس ناز پورتال

علت ممنوع التصویر شدن مصطفی زمانی در تلویزیون چه بود؟

مجموعه : اخبار سینما
علت ممنوع التصویر شدن مصطفی زمانی در تلویزیون چه بود؟
مصطفی زمانی” با انتقاد از عملکرد صدا و سیما برای ممنوع التصویر شدنش کاندیداتور خود را در انتخابات شورای شهر را تکذیب کرد.دستورالعملی طی روزهای گذشته به به دست برنامه‌سازان صدا و سیما رسیده است که در آن پخش نام و تصاویر کاندیداهای شورای شهر ممنوع اعلام شده است. در میان این اسامی نام “مصطفی زمانی” نیز به چشم می‌خورد که حتی واحد بازرگانی صدا و سیما طی روزهای گذشته به همین دلیل نام و تصویر این بازیگر را از تیزرهای «ملکه» حذف کرده است.
 
 
 
اتفاقاتی که تعجب مصطفی زمانی را به همراه داشته است.او روز گذشته با انتقاد از عملکرد صدا و سیما گفت: نمی‌دانم صدا و سیما با استعلام از کدام مرجع این اخبار نادرست را دریافت کرده و متعاقباً نام و تصاویر من را حتی در تیزرهای فیلم «ملکه» حذف کرده است.مصطفی زمانی در ادامه گفت: «من برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام نکرده‌ام و پیش از این بارها اعلام کرده بودم که اصلاً مخالف حضور بازیگران در عرصه سیاست هستم.
 
در هفته‌های گذشته چهره‌هایی چون امید و امین زندگانی، دانیال عبادی، افسانه بایگان، محمدرضا عیوضی، الهه رضایی، عبدالحسین مختاباد و… برای حضور در شورای شهر تهران ثبت‌نام کرده بودند که ظاهراً همه آنها رد صلاحیت شدند.