پارس ناز پورتال

جلوی موی کم پشت و کمی خالی دارید؟

مجموعه : نکات سلامت مو
جلوی موی کم پشت و کمی خالی دارید؟

شما دختر خانم یا خانمی که جلوی موی کم پشت و کمی خالی دارید و یا آنقدر تار موهایتان نازک است که زمینه ی سرتان دیده میشود می توانید با این مدل مو مشکلتان را به راحتی حل نمایید به این ترتیب که از مرکز سر موها را جدا کرده و به سمت جلو ی سر شانه کنید و روی پیشانی و صورت بریزید و با توجه به اندازه ی جلوی موها چه به شکل چتری کوتاه تا بالای ابرو و یا بلندتر و هر اندازه ی دلخواهی که دوست دارید هم اندازه ی قد موهای جلو آنها را کوتاه کنید، بهتر است برای انجام آن از آرایشگرتان کمک بگیرید.

 

توجه داشته باشید که موهایی که از مرکز سر آورده اید با اینکه هم اندازه ی موهای پیشانی زده شده اند اما از آنها خیلی بلندترند که این را می توانید با بالا گرفتن موها از سطح سر مشاهده کنید .

 

می توانید این مدل را هم صاف و چتری بریزید و هم اگر بلندتر بود کج به گوشه ی صورت مایل کنید که علاوه بر پرشدن موهای کم پشت آنها را با مدلی خاص و جدید درست کرده اید .

 

بلند یا کوتاه بودن پشت موها تاثیری در پیاده کردن این مدل برای قسمت جلو نخواهد داشت زیرا شما تنها از قسمت بالا و مرکزسر مو جدا می کنید و به دوطرف و پشت سر که می تواند بسته هم باشد کاری ندارید.

 

 

چند نکته:

۱-هیچگاه برای پر نشان دادن جلوی موها پوش دادن را انتخاب نکنید زیرا به مرور باعث ریزش موها خواهد شد.

 

۲-می توانید بعد از درست کردن موها در جلوی سر در قسمت وسط و مرکز سر از تلهای بافت به رنگ مویتان استفاده نمایید تا هم موها شکیلتر و زیباتر دیده شود و هم در پر نشان دادن مو به شما کمک کند.

 

۳-موهای نازک و خیلی نرم با رنگ کردن محکمتر و ضخیمتر خواهند شد با توجه به اینکه حتما این کار را با اکسیدانهای ضعیف و تنها به مدت نیم ساعت انجام دهید.

 

۴- گاهی دکلره و بلوند کردن موهای ضعیف و نازک به ریزش آنها کمک کرده، تاثیر منفی خواهد داشت و باعث بیشتر دیده شدن زمینه ی سرخواهد شد پس توصیه نمی شود.

 

۵- از فر کردن برای پر نشان دادن و یا گلت و صاف کردن در صورت فر بودن آنها بپرهیزید هر کار شیمیایی قوی بر روی مو های ضعیف ریزش آنها را دوچندان خواهد کرد.

 

۶- از سشوار و اتوی مو کمتر و در مواقع ضروری استفاده نمایید بهتر است برای فرم و حالت دادن به جای موپیچ یا شانه های گرد و زبری که باعث ریزش مو می شوند از بیگودی های نرم و درشت پس از حمام و روی موی نمدار نه خیس استفاده نمایید تا به حالت طبیعی مو صاف شده و فرم بگیرد .